  • 1. Data: 2010-04-16 07:28:15
    Temat: JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Subject: JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?
    Date: 16 kwietnia 2010 09:25

    Pozamykac okna i zakleić wywietrzniki - mieszkanie wietrzyc poprzez
    klatki schodowe i korytarze. Lepiej mają ci, którzy nie żałowali pienie4dzy
    na zakup prawdziwych odkurzaczy wodnych takich jak Rainbow czy Hyla,
    wystarczy odrobina środka zmniejszającego napięcie powierzchniowe wody np.
    płyn do naczyń i załączyć na pół godziny w pomieszczeniu o powierzchni 20
    m^2.. Nie czyścić całego mieszkania.
    Gdyby zabrakło prądu (pył być może poczynić szkody na stacjach wysokich
    napięć) maseczki przeciwpyłowe i mokre tampony na usta i nos, albo nargile
    czxyli fajki wodne - łatwe do wykonania, gdy ma się rurki elastyczne.

  • 2. Data: 2010-04-16 08:27:17
    Temat: Re: JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pienie4dzy
    > na zakup prawdziwych odkurzaczy wodnych takich jak Rainbow czy Hyla,

    Panslavista jak zawsze niezawodny :-)
    Nie wiadomo, o co chodzi, nie wiadomo, do kogo ten tekst, ważne, że świat
    można uratować Rainbowem. A ja się do niego wleje specjalny skoncentrowany
    płyn do mycia sprzedawany przez Amvay, to nawet i ze dwa światy uratuje ;->

    J.

  • 3. Data: 2010-04-16 09:08:01
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jarek P." <j...@g...com> wrote in message

> [...]
    > płyn do mycia sprzedawany przez Amvay, to nawet i ze dwa światy uratuje

    Wystarczy uratować zdrowie rodziny...

  • 4. Data: 2010-04-16 09:49:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
    > "Jarek P." <j...@g...com> wrote in message

    > Wystarczy uratować zdrowie rodziny...

    co z tego jak będa głusi... ;-)

  • 5. Data: 2010-04-16 10:36:26
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > co z tego jak będa głusi... ;-)

    Pewnie mogą kupić stopery, wykonać je z waty lub zakleić je woskiem...

  • 6. Data: 2010-04-16 11:57:42
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Panslavista wrote:

    > Pewnie mogą kupić stopery, wykonać je z waty lub zakleić je woskiem...

    Pewność da tylko OP1 ;)

    --
    deepblue

  • 7. Data: 2010-04-17 09:20:29
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Panslavista* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >napięć) maseczki przeciwpyłowe i mokre tampony na usta i nos, albo nargile
    >czxyli fajki wodne - łatwe do wykonania, gdy ma się rurki elastyczne.

    A te srodki co dodajesz do odkurzacza to jakies alkaloidy zawieraja?

  • 8. Data: 2010-04-19 20:38:19
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

> [...]
    > świat można uratować Rainbowem. A ja się do niego wleje specjalny
    > skoncentrowany płyn do mycia sprzedawany przez Amvay, to nawet i ze

    A jakby postawic Rainbowa przy tym wulkanie o cholernie skomplikowanej nazwie,
    wiadomo o jaki chodzi. To by mozna niezle zbawic swiat, zero pylow :)

  • 9. Data: 2010-04-19 21:33:49
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > A jakby postawic Rainbowa przy tym wulkanie o cholernie skomplikowanej
    > nazwie, wiadomo o jaki chodzi. To by mozna niezle zbawic swiat, zero pylow
    > :)

    Gie-nial-ne!!!!!

    Panslavisto - odkurzacz pod pachę i zbieraj się na ten "alejajafiol", świat
    czeka!

    J. (zadumany, co by było, gdyby tam postawić dwa Rainbowy. I gdyby jeszcze
    potem te rainbowy spiąć w kółko, wylot jednego z wlotem drugiego, czy by
    wtedy nie wyszło coś, przy czym Wielki Zderzacz Hadronów to, o taki mały
    pikuś jest)

  • 10. Data: 2010-04-20 03:25:43
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > potem te rainbowy spiąć w kółko, wylot jednego z wlotem drugiego, czy by
    > wtedy nie wyszło coś, przy czym Wielki Zderzacz Hadronów to, o taki mały

    Wystarczą brodate parchy - z kudłów filtry, a parchinie wyczesywałyby -
    wybrani do zbawiania.