  • 1. Data: 2012-04-25 13:13:07
    Temat: Grunt czy farba gruntująca
    Od: fleczer <f...@g...pl>

    Nowy dom, tynki C-W już suche teraz należy zabrać się za przygotowanie
    ścian. Każdy z pytanych specjalistów ma własny sprawdzony sposób:

    Specjalista1, czyli malarz od pół wieku:
    Zastosowanie pokostu

    Specjalista2 (20 lat praktyki), grunt na ściany, w zależności jak będą
    chłonać nawet dwukrotnie, potem zwykła farba biała, podkładowa, dopiero
    kolor.

    Specjalista3 (5 lat praktyki), farba gruntująca (śnieżka grunt),
    lateksowa, podobno niezłe efekty. Dopiero kolor.

    HELP!!! Nie chce się przestrzelić bo w sumie 700m2 do pomalowania.

  • 2. Data: 2012-04-25 13:17:55
    Temat: Re: Grunt czy farba gruntująca
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > HELP!!! Nie chce się przestrzelić bo w sumie 700m2 do pomalowania.

    Ja, czyli specjalista bez wielkiego doświadczenia, zmieszałbym grunt
    (głębokopenetrujący) z biała farbą od razu.

  • 3. Data: 2012-04-25 13:33:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 kwietnia 2012 13:13:07 UTC+2 użytkownik fleczer napisał:

    > HELP!!! Nie chce się przestrzelić bo w sumie 700m2 do pomalowania.

    Mój Teściu malarz od chyba juz 40 lata- grunt + farba w docelowym kolorze. Ja tak
    robie i jest ok.
    W domu najp[ierw malowałem farbami Duluxa, grunt Śniezka lub Profit. Było calkiem ok.
    Ale gdy postanowiliśmy sypialnię odmienić spróbowałem farby Magnat- krycie bardzo
    dobre moim zdaniem, i faktura sporo lepsza od Duluxa. W zeszłym roku przemalowaywałem
    pokój córki i jeszcze jedno pomieszczenie- też Magnatem
    Ceny katalogowe tych farb sa dość wysokie ale w mojej lokalnej hurtowni budowlanej
    uzyskiwałem na nie naprawdę wysokie upusty więc ekonomicznie wychodziło nienajgorzej