    From: Puszka <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Gruntowanie tynków cementowo-wapiennych
    Date: Thu, 1 Jan 2009 15:18:02 -0800 (PST)

    witam
    Przymierzam się do malowania ścain w piwnicy. Sciany to tynk c-w. W
    zwiazku ze to tylko piwnica, nie bedziemy na to dawac gladzi mimo ze
    jest troche szorstki. W pokojach na taki tynk poleci jeszcze gładź.
    Tynk lekko się sypie po przejechaniu ręką ale nie wiem czy to wada czy
    norma.

    Czas na gruntowanie.

    1. Jakiego środka najlepiej użyć do gruntowania tych ścian-przed
    malowaniem?? Co myślicie np o Amigruncie dostępnym w Castoramie (jest
    3 razy tańszy niz np Unigrunt Atlasu)
    2. Czym się lepiej maluje (gruntuje) - wałek, ławkowiec?
    3. Czy grunt wzmocni mój tynk -nie bedzie się sypał ?
    4. Czy po gruntowaniu to juz tylko farbe czy stosuje się jeszcze
    jakieś podkłady.
    5. Jaki typ farby najlepiej zastosować w piwnicy?

    Pozdrawiam

    Puszka