  • Data: 2014-10-14 20:11:19
    Temat: Hackowanie odkurzacza
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam odkurzacz Karchera. Taki najzwyklejszy ze zbionikiem:

    http://static.promoceny.pl/foto/vyrobky/013250/13150
    .jpg

    Teraz mam dwa niecne plany zhackowania odkurzacza:

    1). Zrobić filtr wodny.

    Zaleje go do połowy wodą. Koniec rury ssącej wprowadze pod wodę i na
    dużej powierzchni zrobie mase otworów (byc może wprowadze go w
    plastikowe pudło z dziurami). Nad lustrem wody umieszczę jakąś siatkę
    aby chronić filtr i silnik przed pryskaniem bąbelków.

    Ma szansę zadziałać jako filtr wodny?

    2) Pranie.

    W boku zbiornika zrobie otwór i wstawię pompę spryskiwacza
    samochodowego. Weżem pociągnę aż do szczotki. W szczotce jakać rurka z
    masą otworów skierowanych na dywan. Ostatecznie kupie gotową szczotkę do
    odkurzacza piorącego. Pompa zasilana z malego akku z powodu bezpieczeństwa.

    Ma szansę zadzialać jako piorący? Niepokoi mnie siła z jaką nalezy
    pryskać, pompka od spryskiwacza może być za słaba.

    Robić czy dać sobie spokój :D ?