  • 1. Data: 2009-09-22 09:33:13
    Temat: Hammerite
    Od: "Stanislaw" <f...@w...pl>

    Czy Hammerite mozna rozcienczyc.Jezeli tak to czym.
    Pzdr.Stanislaw

  • 2. Data: 2009-09-22 11:41:55
    Temat: Re: Hammerite
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Stanislaw wrote:
    > Czy Hammerite mozna rozcienczyc.

    a co chcesz uzyskac?

    --
    bartek

  • 3. Data: 2009-09-22 13:39:24
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Sep 22, 11:33 am, "Stanislaw" <f...@w...pl> wrote:
    > Czy Hammerite mozna rozcienczyc.Jezeli tak to czym.
    > Pzdr.Stanislaw

    Tym co napisali na puszce. Mają własny rozpuszczalnik (śmierdzi jak
    nitro, ale nie eksperymentowałem).

    Hammerite Rozpuszczalnik został stworzony specjalnie z myślą o farbach
    Hammerite. Służy do mycia narzędzi użytych przy ich stosowaniu. Tylko
    przy malowaniu wałkiem i natryskiem może być wykorzystany do
    rozcieńczania farb Hammerite.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2009-09-22 18:22:40
    Od: "JS" <m...@g...com>

    jasne, jasne.
    Tak samo coca colę można rozcieńczać wyłącznie wodą Kropla Beskidu (produkt
    tej samej firmy).
    Hammerite to zwykła farba ftalowa styrenowana z dużą ilością dodatków. IMO
    nie widzę powodów, żeby do tej "wspaniałej i unikalnej" farby nie pasował
    np. rozpuszczalnik uniwersalny, albo ftalowy ewentualnie chlorokauczukowy
    czy karbamidowy. Wcześniej zrób próbkę w małym słoiczku.
    Jacek

  • 5. Data: 2009-10-02 18:16:19
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > a co chcesz uzyskac?

    rozcienczony hammerite ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 6. Data: 2009-10-02 20:48:42
    Od: " Janusz" <a...@g...pl>

    Stanislaw <f...@w...pl> napisał(a):

    > Czy Hammerite mozna rozcienczyc.Jezeli tak to czym.
    > Pzdr.Stanislaw

    Witam,
    Ja rozcieńczałem nitro, resztki hamerite zużyłem do malowania jakichś staroci,
    a że wyschło mu się, to trzeba było.
    A tak na marginesie - ta farba to badziewie - malowane dwukrotnie elementy
    metalowe rdzewieją po 2-3 latach. Lepsza zwykłą ftalówka lub chlorokauczuk.

  • 7. Data: 2009-10-04 10:54:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janusz napisal:
> [...]
    > metalowe rdzewieją po 2-3 latach. Lepsza zwykłą ftalówka lub chlorokauczuk.

    Ehm, Cynkal tez po dwoch latach puscil korozje :(
    Tak, ze teraz to juz robie po Bozemu: podklad antykor. i dopiero farba.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2009-10-04 19:31:15
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Ehm, Cynkal tez po dwoch latach puscil korozje :(
    ------------------

    Cynkal, czy ocynk ?

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2009-10-04 20:08:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    J_K_K napisal:
    > Cynkal, czy ocynk ?

    Cynkal. Farba taka :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-10-04 20:16:19
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Cynkal. Farba taka :)

    Ale - jak sama nazwa wskazuje - do ocynku zapewne.
    I to jeszcze wysezonowanego ;-)

    Pzdr

    JKK