  • 1. Data: 2013-12-24 12:45:51
    Temat: Idą Święta, Idą Święta
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zdrowych, spokojnych, pogodnych świątecznych dni
    spędzonych w gronie ukochanych osób:)!

  • 2. Data: 2013-12-24 22:11:56
    Temat: Re: Idą Święta, Idą Święta
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-12-24 12:45, Kris pisze:
    > Zdrowych, spokojnych, pogodnych świątecznych dni
    > spędzonych w gronie ukochanych osób:)!

    U mnie nie będą spokojne.
    Teściowa mi się na ponad miesiąc zwaliła na głowę.
    Jak co roku...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2013-12-24 23:49:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-24 12:45, Kris pisze:
    > Zdrowych, spokojnych, pogodnych świątecznych dni
    > spędzonych w gronie ukochanych osób:)!

    Dolaczam sie niesmialo.
    Tobie Kris i wszystkim z tej grupy spokojnych i radosnych swiat.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2013-12-25 17:37:25
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 24.12.2013 o 23:49 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Dolaczam sie niesmialo.
    > Tobie Kris i wszystkim z tej grupy spokojnych i radosnych swiat.
    Także, zdrowych i pogodnych Świąt.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2013-12-26 17:51:46
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > U mnie nie będą spokojne.
    > Teściowa mi się na ponad miesiąc zwaliła na głowę.

    Znaczy się pełne emocji :)
    Nie mniej odpoczywajcie wszyscy. Pozdwolę się dokleić do życzeń Krisa dla
    Was Wszystkich i Waszych Rodzin.
    --
    .:Artur:.