  • 1. Data: 2010-10-08 09:48:10
    Temat: Idzie zima - lutujcie rynny
    Od: januszgazda <j...@b...pl>

    W radiu zapowiadają kolejną zimę stulecia... Tej wiosny popękane lub
    przeciekające na złączkach rynny (najczęściej PCV) wołały - "pomóż
    mi!" :)
    Może czas najwyższy oprzytomnieć i zacząć stosować sprawdzone
    rozwiązania i na miarę naszego klimatu? ... Nie to, że bym nie chciał
    zarobić na dziadostwie (choć niektórzy polecają wymianę "szydła na
    mydło")

  • 2. Data: 2010-10-08 20:11:55
    Temat: Re: Idzie zima - lutujcie rynny
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    januszgazda <j...@b...pl> napisał(a):

    > W radiu zapowiadaj=B1 kolejn=B1 zim=EA stulecia... Tej wiosny pop=EAkane lu=

    Znowu ????? :-)

    Widać, że im większa bzdura tym dłużej żyje. Co ciekawsze zrobiło się jak z
    Indianami z dowcipu.

    http://doskonaleszare.blox.pl/2010/09/Zima-tysiaclec
    ia.html
    http://doskonaleszare.blox.pl/2010/10/Jeszcze-o-zimi
    e-tysiaclecia.html

    M.

  • 3. Data: 2010-10-12 12:38:46
    Od: Inwestor W-wa <i...@v...pl>

    Dziękuję za rade - ja już mam polutowany tytan-cynk z pomocą
    Googli :)
    http://www.youtube.com/results?search_query=lutowani
    e+tytan-cynk&aq=f

  • 4. Data: 2010-12-06 09:54:49