  • 1. Data: 2010-10-08 15:43:20
    Temat: Problem zciśnieniem w instalacji - piec Viessmann
    Od: "Ptok" <p...@o...pl>

    Witam,

    Mam problem z piecem Viessmann Vitopend 100 (zamknieta komora spalania z
    zasobnikiem). Ucieka mi z niego cisnienie (z instalacji). Myslałem, że
    poszedł zawór bezpieczeństwa na instalacji - wymieniłem (faktycznie
    puszczał) ale problem został. Instalator dobił powietrzne na przeponowym
    naczyniw wzbiorczym, ale ciśnienie z instalacji mi dalej spiernicza - tak ok
    0,5 bara na dobę. Ponadto jak odpalam piec na ogrzewanie CO to słyszę jakby
    parowóz. Przy cwu tego nie ma. Poradżcie. Naczynie wzbiorcze szlag trafił?

    Ptok

  • 2. Data: 2010-10-08 16:30:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ptok wrote:
> [...]
    > na ogrzewanie CO to słyszę jakby parowóz. Przy cwu tego nie ma.
    > Poradżcie. Naczynie wzbiorcze szlag trafił?

    może poprosić kompetentnego instalatora o ekspertyzę problemu.

    jeśłi gdzięś jest dziura, nieszczelność to są środki doszczelniające taka
    operacja kosztuje kilkaset złotych i wg producenta pomaga.

    jakby co to prosze o maila. :) okolice krakowa.