  • 1. Data: 2010-10-08 07:37:40
    Temat: potrzebuję ziemię do wyrówniania ogrodu - Rzeszów, Tyczyn i okolice
    Od: "Mariusz M" <m...@p...onet.pl>

    Potrzebuję zakupić 8-12 m3 ziemi do wyrówniania działki i ogrodu, najlepiej
    humus bo bedzie na wierzchu. Poszukuję firm lub osób z okolic Rzeszowa,
    Tyczyna sprzedających i dostarczających ziemię, u których temat mozna szybko
    i sprawnie załatwić.
    Z góry dzięki za namiary.

  • 2. Data: 2010-10-08 08:18:27
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Paź, 09:37, "Mariusz M" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Tyczyna sprzedających i dostarczających ziemię, u których temat mozna szybko

    Szukaj na allegro. W mojej okolicy (slask) sprzedaja piekna "czysta"
    czarna ziemie (prawdziwy humus) po 30-40 pln / tone, wykopywana z lasu
    - sprzedaja wlasnie przez allegro :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-10-11 08:06:45
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    współczuje tematu
    własnie zakończyłem ten etap i miało byc malutko a weszło 150 ton :(