  • 1. Data: 2010-10-08 18:06:45
    Temat: Okna 2 szybowe K=1.0 czy 3 szybowe k=0.7 ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    Witam !

    Poprosiłem firmę budowlaną (developera) ile bym musiał dopłacić do
    okien 3 szybowych k=0.5.

    Zadzwoniłem do mnie wykonawca i powiedział że montują okna na profilu
    Veka. W umowie mam że okna są 6-komorowe. Z tego co widziałem są to
    okna 2-szybowe o k=1.0.
    Choć lekko wątpie że okna jakie oferuje są to okna 6-komorowe ...

    Dziś zadzwonił do mnie wykonawca i powiedział że dopłata do okien 3-
    szybowych k=0,7 to około 1500-1700zł.
    Do okien 3 szybowych k=0,5 aż około 5-6 tys zł (podobno inny profil i
    itd ...).

    Dom nie będzie super oszczędny. Ściany to suporeks 25cm + styropian
    15cm. Dach nie będzie ocieplony , bo poddasze będzie nie wykorzystane
    do celów mieszkalnych.
    Strop będzie miał 20cm wełny.

    Dom i tak będzie troszkę cieplejszy niż "standardowo" bo kazałem
    zwiększyć trochę ocieplenie (ściany z 12cm na 15cm , podłoga z 8cm na
    10cm , strop z 15cm na 20cm).

    Po wyliczeniu wyszło mi że okien będzie około 14m2.

    Czy warto dopłacać 1500-1700zł do okien 3-szybowych ?