  • 1. Data: 2012-01-22 22:44:54
    Temat: Ile kosztuje docieplenie?
    Od: Filip <q...@q...pl>

    Witam,
    ile kosztuje u Was docieplenie STAREGO budynku? Styropian 15cm, tynk,
    izolacja pionowa piwnic i pozioma, wymiana parapetów, rynien. I w jakim
    rejonie Polski?
    (Nie interesują mnie fora ani strony z masowymi cennikami). Piszcie ile
    Wy bierzecie, bądź ile u Was biorą firmy za m2 (razem z materiałami).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-22 22:52:03
    Temat: Re: Ile kosztuje docieplenie?
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Filip" <q...@q...pl> wrote in message
> [...]
    > (Nie interesują mnie fora ani strony z masowymi cennikami). Piszcie ile Wy
    > bierzecie, bądź ile u Was biorą firmy za m2 (razem z materiałami).

    Po pierwsze nigdy nie bierz firmy z ich materiałem.

  • 3. Data: 2012-01-23 00:18:02
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-22 23:52, kiki pisze:

    > "Filip" <q...@q...pl> wrote in message
    >
    > Po pierwsze nigdy nie bierz firmy z ich materiałem.

    Nie pytałem czy brać taką firmę czy nie...

  • 4. Data: 2012-01-23 07:58:59
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >(Nie interesują mnie fora ani strony z masowymi cennikami). Piszcie ile Wy
    >bierzecie, bądź ile u Was biorą firmy za m2 (razem z materiałami).

    Dla wspólnot mieszkaniowych oferty na docieplenia to ok 90-100 zł za m kw
    robocizna+ materiał.
    Indywidualnie można znaleźć sporo tańsze oferty.
    Nie zgadzaj się na oferty kompleksowe: materiał+ robocizna wykonawcy.
    Materiały kupuj sam będziesz miał lepszej jakości i taniej

  • 5. Data: 2012-01-23 08:45:27
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > (Nie interesują mnie fora ani strony z masowymi cennikami). Piszcie ile Wy
    > bierzecie, bądź ile u Was biorą firmy za m2 (razem z materiałami).

    Za dobrą robotę precyzyjną 45zł od 1m2 płaciłem, miałem oferty za 25zł na
    placki.
    netto oczywiście, bo oni brutto nie podają :)

  • 6. Data: 2012-01-23 21:43:34
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-23 08:58, Kris pisze:

    > Dla wspólnot mieszkaniowych oferty na docieplenia to ok 90-100 zł za m
    > kw robocizna+ materiał.

    Ale chwila.. 90-100 zł brutto czy netto + materiał ?
    A jak kasują firmy za izolację poziomą?

  • 7. Data: 2012-01-23 21:45:26
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-23 09:45, AT pisze:

    > Za dobrą robotę precyzyjną 45zł od 1m2 płaciłem, miałem oferty za 25zł na
    > placki.
    > netto oczywiście, bo oni brutto nie podają :)

    Nie interesują mnie oferty pseudo firm za 25 zł.
    Czy 45 zł netto to cena za robociznę + materiał? Styro klejony na placki?
    Przed chwilą Kolega Kris podał cenę 90-100 zł. Skąd aż taka rozbieżność?

  • 8. Data: 2012-01-23 22:19:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Sty, 22:45, Filip <q...@q...pl> wrote:
    > Nie interesują mnie oferty pseudo firm za 25 zł.
    > Czy 45 zł netto to cena za robociznę + materiał? Styro klejony na placki?
    > Przed chwilą Kolega Kris podał cenę 90-100 zł. Skąd aż taka rozbieżność?

    Legalnie brutto za taką robotę czyli ocieplenie + masa dodatkowych
    pierdół dookoła, trzeba dać od 100 do 150 zeta za m2.
    Nikt Ci nie poda konkretnej kwoty bez obmiaru i kosztorysu, chyba że
    rzuci coś na odczepnego a Ty to przyjmiesz :>

    L.

  • 9. Data: 2012-01-24 08:06:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    > kw robocizna+ materiał.

    >Ale chwila.. 90-100 zł brutto czy netto + materiał ?

    Brutto

    >A jak kasują firmy za izolację poziomą?

    Teraz nie wiem musiałbym w jakies ostatnie oferty spojrzeć.

  • 10. Data: 2012-01-24 08:12:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości grup

    >Nie interesują mnie oferty pseudo firm za 25 zł.
    >Czy 45 zł netto to cena za robociznę + materiał? Styro klejony na placki?

    45 zł to robocizna. Netto, bo po co się w jakieś faktury bawić i vat
    płacić;)

    >Przed chwilą Kolega Kris podał cenę 90-100 zł. Skąd aż taka rozbieżność?

    Zadzwoń napisz do jakiegoś producenta oferującego systemowe ocieplenie.
    Wyliczą Tobie koszty materiału