  • 1. Data: 2013-03-19 16:55:31
    Temat: Informacja o deweloperach - gdzie szukać?
    Od: "EZet" <...@Z...com>

    Witam

    Gdzie można znaleźć wyczerpujące informacje
    o deweloperach mieszkań w Warszawie i ich
    ofertach?

    Proszę o sprawdzone informacje.

  • 2. Data: 2013-03-19 23:57:53
    Temat: Re: Informacja o deweloperach - gdzie szukać?
    Od: Kosu <K...@n...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.regionalne.warszawa.]
    On 2013-03-19, EZet <...@Z...com> wrote:
    > Gdzie można znaleźć wyczerpujące informacje
    > o deweloperach mieszkań w Warszawie i ich
    > ofertach?
    >
    > Proszę o sprawdzone informacje.

    Jeśli szukasz miejsc, gdzie ludzie bez żenady jadą po deweloperze
    i wymieniają wady budynków, to ja gorąco polecam fora mieszkańców
    (ew. przyszłych mieszkańców).
    W okresie oddawania mieszkań jest wręcz zalew skarg na nieszczelne
    okna i krzywe podłogi. No i oczywiście na nieudolność w usuwaniu
    tych usterek.

    Co do jakichś bezpośrednich porównań, to chyba nie warto szukać.
    Deweloperka to zbyt potężna branża, żeby świadomemu człowiekowi wolno
    było wierzyć w jakiejś rankingi w prasie itp :).

    Zresztą ogólnie wiadomo kto ile i jak buduje. Bezpieczniej kupić
    mieszkanie od dewelopera oddającego kilka osiedli rocznie niż
    chwalącego się tym, że ostatnio 13 lat temu zbudowało dok w stoczni.

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 3. Data: 2013-03-20 04:46:00
    Od: "EZet" <...@Z...com>

    > Jeśli szukasz miejsc, gdzie ludzie bez żenady jadą po deweloperze
    > i wymieniają wady budynków, to ja gorąco polecam fora mieszkańców
    > (ew. przyszłych mieszkańców).

    Nie o to mi chodziło, chociaż pewnie dobrze by było się z tym zapoznać.
    Jak nazywają się takie fora mieszkańców?

    > Zresztą ogólnie wiadomo kto ile i jak buduje.

    Właśnie nie wiadomo, przynajmniej mnie nie wiadomo.
    Ponadto chodziłoby mi o możliwość zapoznawania się z aktualizowanymi
    ofertami, podającymi w miarę szczegółowe informacje. Chodzi o Warszawę.

  • 4. Data: 2013-03-20 10:32:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-03-19 16:55, EZet wrote:

    > Gdzie można znaleźć wyczerpujące informacje
    > o deweloperach mieszkań w Warszawie i ich
    > ofertach?

    A Ciebie wlasciwie co bardziej interesuje, deweloper, czy
    mieszkanie w okreslonym rejonie? Bo jesli to drugie (a na
    logike, tak powinno byc), to zwyczajnie wystarczy wziac pod
    lupe jakies konkretne inwestycje ktore Cie interesuja w danym
    rejonie a do ich "autora" dojdziesz po sznurku. Ale to by
    byla dosc dziwna kolejnosc. Chyba ze jestes dziennikarzem i nie
    masz pomyslu na analize rynku ;)

    Ogolnie jest cos takiego jak rynekpierwotny.com gdzie
    pewnie znajdziesz cos niecos z tego czego szukasz.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2013-03-20 10:41:49
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2013-03-20 04:46, EZet pisze:
    > Właśnie nie wiadomo, przynajmniej mnie nie wiadomo.
    > Ponadto chodziłoby mi o możliwość zapoznawania się z aktualizowanymi
    > ofertami, podającymi w miarę szczegółowe informacje. Chodzi o Warszawę.

    Złotego środka nie ma. Trzeba googlać.
    Jakiś przegląd ofert masz np. na www.gratka.pl - rynek pierwotny.
    Ale wszelkie informacje on-line trzeba traktować z dystansem
    (te najatrakcyjniejsze często są nieaktualne albo w ogóle podpuchy).
    Jeśli szukasz czegoś do kupienia, to i tak się nie obejdzie
    bez wizyt u developerów i oględzin na miejscu.

    --
    Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
    do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

  • 6. Data: 2013-03-20 14:03:39
    Od: "EZet" <...@Z...com>

    > Jeśli szukasz czegoś do kupienia, to i tak się nie obejdzie
    > bez wizyt u developerów i oględzin na miejscu.
    Oczywiście, że tak.
    Wpierw jednak chcę się zorientować na co mnie stać,
    to znaczy w jakiej lokalizacji, jaki metraż, jaki standard,
    z miejscem garażowym czy bez itd.

  • 7. Data: 2013-03-20 21:27:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-20 14:03:39 +0100, "EZet" <...@Z...com> said:

    > Oczywiście, że tak.
    > Wpierw jednak chcę się zorientować na co mnie stać,
    > to znaczy w jakiej lokalizacji, jaki metraż, jaki standard,
    > z miejscem garażowym czy bez itd.

    Z czystej ciekawości pytam: a które strony z ogłoszeniami o sprzedaży
    nowych mieszkań już odwiedziłeś?

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2013-03-21 19:16:08
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-03-20, EZet <...@Z...com> wrote:
    > Wpierw jednak chcę się zorientować na co mnie stać,
    > to znaczy w jakiej lokalizacji, jaki metraż, jaki standard,
    > z miejscem garażowym czy bez itd.

    No to ja polecam otodom.pl (chyba najwygodniejszy interfejs i mnóstwo
    ofert, choć oczywiście sporo lipnych).

    Co do wcześniejszych pytań:
    -> ranking deweloperów na bankier.pl
    Największy jest J.W.Construction, ale wiele osób poddaje w wątpliwość
    jakość ich budynków.
    Ogólnie dobrą opinię mają Dom Development i Budimex - możesz ich
    traktować jako pewniaków (oczywiście w granicach rozsądku).

    Mi osobiście podoba się jakość i projekty Bouygues Immobilier, ale
    budują stosunkowo mało i raczej w wyższej półce cenowej (taki jakby
    segment premium).

    Fora mieszkańców to fora mieszkańców. Nie ma jakiegoś miejsca
    skupiającego wszystkich - musisz użyć google. Strony rzadko znajdują
    się w domenie inwestora/developera, więc jakichś oficjalnych linków
    się nie spodziewaj :).

    pozdrawiam,
    Kosu