  • 1. Data: 2011-02-13 23:33:57
    Temat: Jak kupowac pralkę :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://www.jakkupowac.pl/artykul/45/jak-kupowac-pral
    ke.html#1-0

    Właśnie kupiłam. Artykuł przeczytałam "po", ale dzięki niemu utwierdziłam
    się w dobrym wyborze. Pralka na razie ok.
    Myślę, że sporo osób skorzysta z tekstu.

  • 2. Data: 2011-02-13 23:35:52
    Temat: Re: Jak kupowac pralkę :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 00:33:57 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > się w dobrym wyborze. Pralka na razie ok.
    > Myślę, że sporo osób skorzysta z tekstu.

    ...i w ogóle "Jak kupować":
    http://www.jakkupowac.pl/artykuly/59,71/agd,male-agd
    http://www.jakkupowac.pl/artykuly/59,72/agd,duze-agd

  • 3. Data: 2011-02-17 14:13:22
    Od: "Ula" <u...@o...pl>

> [...]
    > się w dobrym wyborze. Pralka na razie ok.
    > Myślę, że sporo osób skorzysta z tekstu.

    A jak to jest z tymi obrotami. Czy obroty ponad 1000/min maja znaczenie,
    skoro np. swetry powinno
    swę wirować przy 400 obr?
    U.

  • 4. Data: 2011-02-17 14:19:59
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Ula" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    ke.html#1-0

    > A jak to jest z tymi obrotami. Czy obroty ponad 1000/min maja znaczenie,
    > skoro np. swetry powinno
    > swę wirować przy 400 obr?

    Mają dla bawełny i jeśli masz suszarkę.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2011-02-25 21:36:19
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Odpowiem tak:
    Zależnie czy masz w mieszkaniu sucho czy wilgotno.
    Obecnie wolę wirować na ustawieniu 700-900 obr. i rozwieszać wilgotne, żeby trochę
    nawilżyć pokój przez noc, niż wirować na 1100 (w
    dodatku z większym łomotem) i za godzinę mieć suche, skoro i tak potrzebuję dopiero
    na rano.

    -----

    | Czy obroty ponad 1000/min maja znaczenie, skoro np. swetry powinno się wirować przy
    400 obr?