  • 1. Data: 2011-02-14 07:24:59
    Temat: czasowy alarm temperatury
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    kolejny problem z zapominalskim ojcem

    otworzył okno by wywietrzyć przed snem i zasnął
    on organizm zahartowany, mama nie

    czy jest gotowe rozwiązanie które po 30minutach utrzymywania się temperatury
    niższej od 15stopni załączy jakąś mini syrenę

  • 2. Data: 2011-02-14 07:29:09
    Temat: Re: czasowy alarm temperatury
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
    >
    > czy jest gotowe rozwiązanie które po 30minutach utrzymywania się
    > temperatury niższej od 15stopni załączy jakąś mini syrenę

    bierzesz RT-820 (zakres temperatury 4÷30°C) i do tego PCS-516
    Pierwsze to regulator temperatury
    http://fif.com.pl/produkt/58/881
    drugie to przekaźnik wielofunkcyjny
    http://fif.com.pl/produkt/36/571
    do tego jakiś brzęczyk i już ;-)

    pzdr
    GS

  • 3. Data: 2011-02-14 07:39:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > czy jest gotowe rozwiązanie które po 30minutach utrzymywania się
    > temperatury niższej od 15stopni załączy jakąś mini syrenę

    Dowolny termoregulator z alarmem.

  • 4. Data: 2011-02-14 07:59:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "GS" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > bierzesz RT-820 (zakres temperatury 4÷30°C) i do tego PCS-516
> [...]
    miałem nadzieję na jakiegoś małego gotowca

  • 5. Data: 2011-02-14 08:00:59
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > Dowolny termoregulator z alarmem.
    Np.:
    http://www.nordelektronik.pl/KT_100_MIKROPROCESOROWY
    _TERMOMETR_CYFROWY_OD_10stC_do_150stC-58.html
    http://www.nordelektronik.pl/KT_105_TERMOMETR_MIKROP
    ROCESOROWY_LCD_Z_FUNKCJA_ALARMU-63.html
    http://www.nordelektronik.pl/NET_6_PROCESOROWY_TERMO
    METR_Z_FUNKCJA_ALARMU_10st_C_do_150st_C-7.html
    http://www.fokus.sklep.pl/index.php?products=product
    &prod_id=76

  • 6. Data: 2011-02-14 08:06:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ROCESOROWY_LCD_Z_FUNKCJA_ALARMU-63.html
    > http://www.nordelektronik.pl/NET_6_PROCESOROWY_TERMO
    METR_Z_FUNKCJA_ALARMU_10st_C_do_150st_C-7.html

    żadne z tych urządzeń nie ma zwłoki przed załączeniem alarmu

  • 7. Data: 2011-02-14 08:12:12
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    METR_Z_FUNKCJA_ALARMU_10st_C_do_150st_C-7.html
    &prod_id=76

    > żadne z tych urządzeń nie ma zwłoki przed załączeniem alarmu

    Na co potrzebna ci zwłoka? Bardziej przydaje się regulacja histerezy.

  • 8. Data: 2011-02-14 09:08:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Na co potrzebna ci zwłoka?
    zwłoka potrzebna jest gdy się pokój wietrzy
    żeby nie wyło natychmiast jak spadnie temperatura
    ojciec uznaje dłuższe wietrzenie

    > Bardziej przydaje się regulacja histerezy.
    proszę jaśniej

  • 9. Data: 2011-02-14 10:29:18
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > zwłoka potrzebna jest gdy się pokój wietrzy
    > żeby nie wyło natychmiast jak spadnie temperatura
    > ojciec uznaje dłuższe wietrzenie

    > proszę jaśniej

    Najprościej i mało precyzyjnie to będzie czas pomiędzy alarmem a powrotem do
    punktu wyjściowego po ogrzaniu się pomieszczenia. Bez histerezy układ
    reagowałby na przypadkowe wahania temperatury w pobliżu punktu alarmu.