  • 1. Data: 2010-04-10 10:16:11
    Temat: Jak powinno się robić podmurówkę do ogrodzenia z siatki?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Jak powinno się robić podmurówkę do ogrodzenia z siatki?
    Pytam bo na dniach bede stawiał, a chce to zrobić dobrze żeby nie poprawiać
    zbyt szybko.
    W związku z tym mam kilka pytań, może pomożecie to usystematyzować.

    Do zalaniania mam 2 odcinki po 35 metrów, siatkę chce dać 1.5 m
    słupki mam 2,5m

    1. Jaki beton robić do tego, jakie proporcje?
    2. Czy najpierw zabetonować słupki, a potem robić między nimi podmurówkę?
    3. Czy zalewać słupki z podmuruwka na całej długości?
    4. Jak głęboko robić podmuruwkę a jak głębko slupki?
    5. Czy zalewać te przesła jako całość (35), czy dawać tylatacje?
    6. Jeśli dawać te dylatacje to ile i gdzie?

    Pozdrawiam
    Bartek