  • 1. Data: 2010-04-12 07:28:24
    Temat: Re: Projekt Genowefa do oceny
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 10 Kwi, 21:00, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > http://www.archipelag.pl/projekty-domow/genowefa/
    >
    > Prosze napiszcie co sądzicie o tym projekcie.
    > Wypunktujcie jego wady i zalety i co Waszym zdaniem można/powinno sie tam
    > zmienić
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kris

    Moim zdaniem projekt ma praktycznie wszystko co powinien, ale nie jest
    to najlepije ułożone. Pokoje dzieci są małe i nieustawne. Nie ma
    miejsca na szafy i regały.
    WC pośrodku to tez jakas pomyłka moim zdaniem.
    Trochę za dużo wyjść na taras - będzie drogo i zimno w zime.
    Jeżeli ogrzewanie gazem to pomieszczenie gospodarcze i pralnia moga
    być choć raczej bym to połaczył i wstawił jeszcze chodziaż deskę do
    prasowania.
    Jeżeli ogrzewanie weglęm to rezygnacja z pralni i duża kotłownia.
    Schody bym dał w holu i pod nimi jakies szafki. Wtedy nawet można
    pomyśleć o zmniejszeniu salonu o szerokość schodów. Pokój 11 podzielić
    pionowo i powiększyć pokój 13. Pewnie weszłaby jeszcze garderoba.
    Tak poza tym projekt fajny bo ma pralnię, spiżarnię, odpowiedną liczbe
    sypialni i łazienek (w WC pryszniec nie jest potrzebny) ale mi
    osobiście układ pomieszczeń niezbyt pasuje.

    Pzdr
    QbaB