  • 1. Data: 2010-04-12 07:24:34
    Temat: Re: elektronarzędzia Ryobi
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Czy orientyuje ktoś sie gdzie dostane częsci zamienne do elektronarzedzi
    > Ryobi?

    pewnie nigdzie.

    > Konkretnie chodzi mi o przekładnię(koła zebate) do szlifierki kątowej
    > 125mm 750W

    Ja mam pilarkę też z uszkodzoną przekłądnią.

    To jest tak robione, żebyś kupił drugą maszynę.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2010-04-12 08:46:30
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie nigdzie.

    A jak ewentualnie dostanie to pewnie za 70% ceny nowego urządzenia.

  • 3. Data: 2010-04-12 09:26:41
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie nigdzie.

    > Ja mam pilarkę też z uszkodzoną przekłądnią.
    >
    > To jest tak robione, żebyś kupił drugą maszynę.

    Moze i masz rację.
    Uparłem sie na to Ryobi bo jest to bardzo solidny sprzęt. Szlifierka była
    wykorzystywana przez kilka lat bardzo intensywnie i wszystjko wytrzymała.
    Padła dopiero teraz po kilkunastu godzinach pracy tarcza do szlifowania.
    Padła tylko przekładnia więc mam nadzieje ze uda sie naprawić.
    Mam tez wiertarke Ryobi i tez super sie sprawuje. A nad narzedziami się nie
    lituje i nie oszczedzam ich specjalnie.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-04-12 10:28:57
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    kris said the following on 12.04.2010 11:26:

    > Uparłem sie na to Ryobi bo jest to bardzo solidny sprzęt. Szlifierka

    Wiele firm, ktore z nazwy sa niezle (np DeWalt, Electra Backum) ma w
    ofercie kilka tanich narzedzi ktorych naprawa jest nieoplacalna - np
    najtansze wiertarki dewalta, jako czesc zamienna wystepuje cala
    przekladnia, to samo w najprostrzych ukosnicach electry. Przekladnia
    kosztuje np 500zl, cala pila 600.
    A solidny sprzet to taki, ktory ma dobry serwis, bo kazde narzedzie sie
    psuje.
    S.