  • 1. Data: 2010-04-09 19:02:14
    Temat: Prośba o pomoc w odczytaniu rachunku za energie
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Mam od 2008roku umowe na energie taryfa C11.

    Na poczatku byly rachunki w 2008 roku po ok 28zł, nastepnie po 40zł, pozniej
    po 60 nastepnie po ok 74zł, teraz przyszla mi doplata 415zł, tylko
    najlepsze to, że prawie wogole nie uzywam energii, czy zostalem nabity w
    butelke? czy to normalne za 100kWh doplata 415zł?

    czy moze wszystko jest wporządku a ja coś źle rozumuję.

    dom buduje się bardzo pomalu, w zasadzie nic się tam nie podłacza do prądu.

    prognozowanie następne jakie mi dali to 60,11zł

    Skąd ta dopłata 415zł

    nawet jak zsumuję tę tabelkę to nie wychodzi tyle 415, czy te firmy
    specjalnie ogłupiają odbiorców?

    czy przez dwa lata tez nabijali mnie w butelke?ciągle płaciłem coraz więcej
    a zuzycia prawie nie było

    doszły mnie słuchy ze gigawat wystawił kilka błednych fv, czy to mnie tez
    dotyczy?

    pozdrawiam i dziękuję za pomoc

    www.didku.pl/gigawat.jpg

  • 2. Data: 2010-04-09 19:43:41
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a zuzycia prawie nie było
    >
    > doszły mnie słuchy ze gigawat wystawił kilka błednych fv, czy to mnie tez

    U mnie rachunki za pół roku to około 330zł przy minimalnym zużyciu prądu.
    Nie wiem dlaczego piszesz o dopłacie? na rachunku nie ma takiej pozycji a
    rachunek jest skopany bo tak jak pisłeś suma składników się nie zgadza.Złóż
    w BOKu reklamacje i tyle.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-09 21:09:05
    Od: "amir" <a...@g...pl>

> [...]
    > Nie wiem dlaczego piszesz o dopłacie? na rachunku nie ma takiej pozycji a
    > rachunek jest skopany bo tak jak pisłeś suma składników się nie

    ale w moim przypadku to 74zł miesięcznie + teraz doplata 415zł
    to znacznie więcej niz u ciebie

    swoją drogą widać ze nie tylko mnie nabili
    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2010032
    3/REGION/210673412

    czeka mnie skrobanie pisma bo stanie kilka godzin w boku, nie widze tego

  • 4. Data: 2010-04-10 07:17:25
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "amir" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    3/REGION/210673412

    > czeka mnie skrobanie pisma bo stanie kilka godzin w boku, nie widze tego
    Niezły burdel ,najbardziej mnie wnerwia to ze czasu i nerwów klienta nie
    szanują.Porównaj oferty i może warto zmienić dostawcę? .

  • 5. Data: 2010-04-10 09:05:26
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > Niezły burdel ,najbardziej mnie wnerwia to ze czasu i nerwów klienta nie
    > szanują.Porównaj oferty i może warto zmienić dostawcę? .
    tak będe musiał zrobić tylko wiem ze to moze im się nie spodobać,
    czy komuś na grupie udalo się zmienić dostawcę energii?
    i może podzielić się opiniami i przebiegiem tego?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-04-10 11:25:49
    Od: "abonent" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > prądu.
    >
    > prognozowanie następne jakie mi dali to 60,11zł

    Może coś źle patrzysz, być moze te 415 zł to nie dopłata tylko suma
    całkowita. Najlepiej sprawdz sobie ile żuzyłeś kWh, czy zgadza sie to co na
    rachunku z tym z licznika. Sprawdz wskazania z poprzednich rachunków. W
    normalnym domu gdzie nie zuzywa się duzo energi rachunek 415 zł to rachunek
    za 4-6 miesięcy użytkowania.
    U mnie licząc od 2008 roku rachunki prognozowane były na 3 miesiace potem na
    4 miesiące teraz są na 6 miesięcy, jak niedawno liczyłem srednie zuzycie
    energii za jakiś tam okres to nie było takiej mozliwosci aby to w sposób
    miarodajny obliczyć. Do tego dochodziły podwyżki ceny róznych wskażników.
    Generalnie po zastosowaniu w mieszkaniu róznych energooszczędnych urządzeń
    ( w tym zarówki superenergooszczędne) wyszło, ze spada u mnie zuzycie
    energi, ale płacę coraz więcej.

    Chodzi chyba o to aby zamieszac tak aby nikt nie potrafił stwierdzic, czy
    wymiana sprzętu domowego się opłaci. Mozna powiedziec że się opłaci, bo
    zapewne płaciłbym jeszcze więcej.

    Krzysztof

  • 7. Data: 2010-04-10 16:55:51
    Od: "amir" <a...@g...pl>

> [...]
    > na rachunku z tym z licznika. Sprawdz wskazania z poprzednich rachunków. W
    > normalnym domu gdzie nie zuzywa się duzo energi rachunek 415 zł to

    zerknij na tabelke i suma nie zgadza sie z kwota podsumowania.
    mam nadzieje, ze to nie doplata, ale blad i tak jest, nawet jak to nie
    doplata to na podstawie sumy koncowej
    zle pewnie naliczyli prognoze, gigawat przyznalo sie do bledu,
    zobacz link powyzej ktory znalazlem siedzac w necie wieczorem

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-04-10 19:21:27
    Temat: Re: Pro?ba o pomoc w odczytaniu rachunku za energie
    Od: barcys <w...@o...pl>

    W dniu 4/9/10 9:02 PM, Amir pisze:
> [...]
    > a zuzycia prawie nie było
    >
    > doszły mnie słuchy ze gigawat wystawił kilka błednych fv, czy to mnie tez

    Wszędzie tam gdzie są zł/m-c są błędy chyba że nie płaciłeś niektórych
    składników rachunku przez ostatnie 47,86 miesięcy, w innym wypadku
    10,484 miesięcy a jeszcze w innym 3 miesiące a w kolejnym 28.515
    miesiaca. Reklamuj i opierdol i broń boże nie płać.
    Pozdrowienia
    Bartek

  • 9. Data: 2010-04-12 14:42:56
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > miesięcy a jeszcze w innym 3 miesiące a w kolejnym 28.515 miesiaca.
    > Reklamuj i opierdol i broń boże nie płać.

    dzięki,
    reklamacja już poszła via email, bo sie okazuje, że tam kilkugodzinne
    kolejki się
    porobiły,
    ale mam potwierdzenie, że panie w boku przeczytału, co ciekawe od kilku Pań
    mam potwierdzenie
    widać więcej, osób czyta tam emaila BOK-owego

    pozdrawiam