  • 1. Data: 2009-09-13 07:51:14
    Temat: Jak zdejmować wymiary przed zakupem ubrań?
    Od: "c1465318" <c...@t...com>

    Chciałem sobie kupić trochę ubrań i nie wywalić przy tym pieniedzy w błoto -
    kupć rzeczy i nie chodzić. Jak zmierzyć wymiary ciała aby potem trafnie
    dobrać rozmiar w sklepie?
    Chodzi o ubrania dla mężczyzny. I tak np. przy zakupie spodni podają obwód
    pasa i wzrost. Tyle ze gdzie należy mieżyc ten obwód pasa? w talii (czyli
    najwezszym miejscu), nad koścmi miednicy, czy tam gdzie biodra są
    najszersze?
    Niby zadanie banalne ale zawsze kupię coś co wydaje mi się ciasne, krepuje
    mi ruchy albo coś co na zdjęciach wyglada jak za duze na mnie, choć
    subiektywnie dobrze się w tym czms czuję.
    To samo dotyczy koszul i marynarek . Gdze się mierzy obwód klatki piersiowej
    i czy nalezy mierzyć przy wdechu czy wydechu.

  • 2. Data: 2009-09-13 08:09:08
    Temat: Re: Jak zdejmować wymiary przed zakupem ubrań?
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    c1465318 pisze:
> [...]
    > To samo dotyczy koszul i marynarek . Gdze się mierzy obwód klatki piersiowej
    > i czy nalezy mierzyć przy wdechu czy wydechu.

    A nie planujesz mierzyć?

    Sklepy internetowe mierzą ciuchy i radzą, żeby zmierzyć sobie w domu
    także ciuchy, a nie samego siebie - czyli chcesz kupić spodnie, to
    bierzesz jakieś swoje dobre spodnie i patrzysz, ile mają w pasie.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl