  • Data: 2020-01-02 21:18:53
    Temat: Jaka grubość ścianki "działowej"
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dach dwuspadowy, poddasze długie na 20m. Muszę sobie zagospodarować w
    środku jakieś 3-4 m bieżące na kotłownie pod piec gazowy. Połać dachową
    ocieplę na 14 dm bo takie mam belki, ale nie wiem jakiej grubości zrobić
    ścianki działowe. W "kotłowni" będzie jakiś kaloryfer, lub grzejnik
    elektryczny, aby piec nie zamarzał.
    I tak się zastanawiam, ścianki 6cm wystarczą (poskręcałbym łaty które
    posiadam i okręcił OSB lub płytami gipsowymi), czy dać belki 10x5cm, a
    może iść na całość i dać 15?
    Estetyka nie ma tutaj znaczenia.