  • 1. Data: 2013-07-04 16:58:24
    Temat: Jaka myjka ciśnieniowa (karcher)
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Witam koledzy i koleżanki!

    Mam możliwość zakupu myjki Black&Decker PW 1300 TD w sieci marketów za
    175zł. Z tego co widzę w internecie, to tego typu myjki chodzą po
    200-400zł.
    Kierowany jednak doświadczeniem, wiem iż firma, wysoka cena nie zawsze idą
    w parze z wydajnością i niezawodnością.

    Będę wdzięczny za wszelkie opinie i sugestie dotyczące tego modelu lub
    innego polecanego przez Was.

    T.V.

  • 2. Data: 2013-07-04 17:06:49
    Temat: Re: Jaka myjka ciśnieniowa (karcher)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 16:58:24 UTC+2 użytkownik T.V. napisał:
    > Będę wdzięczny za wszelkie opinie i sugestie dotyczące tego modelu lub
    >
    > innego polecanego przez Wa
    Na pl.misc.budowanie był niedawno ciekawy watek o myjkach- poczytaj.

  • 3. Data: 2013-07-04 18:04:28
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Thu, 4 Jul 2013 08:06:49 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Na pl.misc.budowanie był niedawno ciekawy watek o myjkach- poczytaj.

    dziekuje, juz gonie...

    T.V.