  • 21. Data: 2016-10-05 14:35:49
    Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Bardzo proszę o podanie mi konkretnej nazwy, a może nawet
    >konkretnej oferty, bez posądzenia o reklamę, oczywiście.
    >Proszę także o podanie jak taki klej zastosować. Najlepiej
    >bez konieczności wyjmowania tego co jest w spłuczce
    >w środku. Dojście jako takie jest. Powinnam sobie poradzić.

    A ja bym spróbował silikonu akwarystycznego do klejenia akwariów.

    ewentualnie wcześniej spróbowałbym zaszpachlować pękniecie czymś co ma
    szanse w to pękniecie wniknąć
    a potem przykryłbym to silikonem akwarystycznym.

    Buniek

  • 22. Data: 2016-10-05 14:51:41
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    > ewentualnie wcześniej spróbowałbym zaszpachlować pękniecie czymś co ma
    > szanse w to pękniecie wniknąć
    A wiesz co to mogłoby być? Wygląda na to, że problem tkwi właśnie
    w tym wniknięciu. Dojście przy pustej spłuczce jest całkiem wygodne.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 23. Data: 2016-10-05 17:54:05
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-10-05 o 14:35, BUNIEK pisze:

> [...]
    > szanse w to pękniecie wniknąć
    > a potem przykryłbym to silikonem akwarystycznym.

    Dorzucę: od wewnątrz!

    P.P.

  • 24. Data: 2016-10-06 13:44:35
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >A wiesz co to mogłoby być? Wygląda na to, że problem tkwi właśnie
    >w tym wniknięciu. Dojście przy pustej spłuczce jest całkiem wygodne.

    W sumie to może być ten silikon. Są specjalne szpachelki do silikonu.

    Buniek

  • 25. Data: 2016-10-06 13:45:48
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Dorzucę: od wewnątrz!

    Oczywista, oczywistość :)

    Buniek

  • 26. Data: 2016-10-07 17:39:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 03.10.2016 o 17:52, Ewa pisze:

> [...]
    > bez konieczności wyjmowania tego co jest w spłuczce
    > w środku. Dojście jako takie jest. Powinnam sobie poradzić.

    Jest sucha ale raczej pokryta rdzawym nalotem od wody.
    Więc marne szanse na sklejenie bez dobrego oczyszczenia.
    Można spróbować chińskim klejem epoksydowym, 2 składniki w tubkach za 3
    do 5zł. do kupienia na bazarze.

  • 27. Data: 2016-10-07 17:49:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-10-03 o 21:51, Ewa pisze:
    > Czy gdzieś w Internecie jest instrukcja
    > jak zrobić taki demontaż/montaż? (Spłuczka do kompaktu Nova Top Pico Koło)
    Jest na stronie Koła.
    http://www.kolo.com.pl/inwestycje-kolo/pliki-do-pobr
    ania/
    top PRO pico
    To centralne ustrojstwo odkręcasz chwytając za całość. A te boczne wisi
    na mocowaniu do ceramiki.

    Robert

  • 28. Data: 2016-10-07 20:33:21
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-10-07 o 17:39, t-1 pisze:

> [...]
    > Więc marne szanse na sklejenie bez dobrego oczyszczenia.
    > Można spróbować chińskim klejem epoksydowym, 2 składniki w tubkach za 3

    Fundamentalna zasada brzmi: nie oszczędzaj na klejach.

    P.P.

  • 29. Data: 2016-10-07 20:59:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 07.10.2016 o 20:33, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Fundamentalna zasada brzmi: nie oszczędzaj na klejach.

    Przy klejeniu mostów jak najbardziej.
    Przy klejeniu kibla 5 zł to już strefa rozrzutności.
    A tak dla wyjaśnienia, skleiłem nim awaryjnie mocowania plastikowego
    pedału gazu w Focusie i myślę, że z nadlewkami były mocniejsze od oryginału.
    Oczywiście wymieniłem pedał po zakupie nowego, ale to raczej nie było
    konieczne.

  • 30. Data: 2016-10-08 07:07:14
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oryginału.
    > Oczywiście wymieniłem pedał po zakupie nowego, ale to raczej nie było

    Chińskie kleje epoksydowe 2-składnikowe pewnie bywają różne.
    Czy mógłbyś podać nazwę tego, który tak dobrze zadziałał?

    Pozdrawiam
    Ewa