  • 31. Data: 2016-10-08 16:42:07
    Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trolujesz i trjesz dupe. Dostalas, dostales komplet informacji. Nie potrafisz kup
    nowe.

  • 32. Data: 2016-10-08 16:42:54
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 08.10.2016 o 07:07, Ewa pisze:

    > Chińskie kleje epoksydowe 2-składnikowe pewnie bywają różne.
    > Czy mógłbyś podać nazwę tego, który tak dobrze zadziałał?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    EPOXY STICK
    wygląda tak
    http://workiodkurzacze.pl/pl/p/Dwuskladnikowy-klej-E
    POXY-Stick-1813/2574
    Powinni go mieć na bazarach w stoiskach "wszystko po 5 zł."

  • 33. Data: 2016-10-08 17:55:18
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    POXY-Stick-1813/2574
    > Powinni go mieć na bazarach w stoiskach "wszystko po 5 zł."
    Bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 34. Data: 2016-10-10 18:32:24
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-10-03 o 17:52, Ewa pisze:
    > Witam
    >
    > Mam pękniętą spłuczkę WC. Pęknięcie jest na całej
    > wysokości i sięga do środka podstawy.
    > Z uwagi na ograniczenia co do wymiarów takie kompaktu,
    > zakupienie nowego lub chociaż tylko spłuczki jest
    > kosztowane. Zrobiłam bardzo szczegółowe rozeznanie,
    > z korespondencją z producentem włącznie.
    > Chciałabym więc spróbować ją skleić i obserwować
    > czy nie będzie woda wyciekać.
    >
    > Doradzono mi KLEJ - ŻYWICĘ EPOKSYDOWĄ do
    > sklejenia od wewnątrz. Spłuczka nie jest od pewnego
    > czasu używana, więc jest SUCHA.

    Nie ma sensu się tu doktoryzować. Jeśli ma tylko nie cieknąć, to
    wystarczy wyczyścić, zapaćkać silikonem od środka i tyle.

    Ewentualnie, tak jak tu ktoś pisał, klej epoksydowy, albo Poxilina.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 35. Data: 2016-10-11 08:27:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Oct 2016 18:18:27 +0200, Tomotron napisał(a):
    > Według mnie to szkoda czasu na takie zabawy. Żeby zrobić dobrze to

    Szkoda czasu.

    > trzeba zdemontować spłuczkę, oczyścić dokładnie pęknięcie, kleić, zalać
    > żywicą poziomo do pęknięcia bo w innym wypadku będzie ściekała.

    > Jak chcesz się pobawić, to spokojnie jakikolwiek dwuskładnikowy klej
    > wystarczy (distal, poxipol)

    Malo.
    Dobrze by bylo sprawdzic z czego ten zbiornik, sprawdzic jak klej z
    tym laczy, mozliwe ze bedzie lepszy poliester niz epoksyd.
    Zmatowic od wewnetrznej strony scianke papierem sciernym, napackac
    kleju w szczeline, ale dodatkowo przylozyc pasek tkaniny szklanej lub
    weglowej, i przykleic do scianki.
    A i tak na moj gust szkoda czasu, bo peknie.

    J.

  • 36. Data: 2016-10-11 08:29:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2016 14:51:41 +0200, Ewa napisał(a):

    > A wiesz co to mogłoby być? Wygląda na to, że problem tkwi właśnie
    > w tym wniknięciu. Dojście przy pustej spłuczce jest całkiem wygodne.

    Dosc dobrze wnikaja kleje typu Super Glue/Kropelka/cyjanoakrylowe.
    Ale trzeba sie spieszyc, bo czas wiazania to kilkanascie sekund.
    No i w rekawiczkach - bo latwiej odrywa sie gume niz skore.

    J.

  • 37. Data: 2016-10-12 17:52:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." ucqabnx4x9jr$.110pxfa05ahhb$....@4...net

> [...]
    > Zmatowic od wewnetrznej strony scianke papierem sciernym, napackac
    > kleju w szczeline, ale dodatkowo przylozyc pasek tkaniny szklanej

    Dlaczego zatem nie zakleić szczeliny stosowną taśmą?

    > A i tak na moj gust szkoda czasu, bo peknie.

    IMO łatanie ceramiki nie ma sensu, ale spróbować można, choć skutki
    rozpadu zupełnego :) będą smutne a sklejona spłuczka jest znacznie
    słabsza niż nowa.

    Może warto ceramikę uzupełnić wewnętrznym zbiornikiem plastykowym?