    From: "Wujeq" <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Jaki ekspres ciśnieniowy
    Date: Sat, 21 Jul 2012 20:31:33 +0200

    Chciałbym zakupić ekspres na domowe potrzeby (2-3 kawy na dzień). Ekspres
    musi mieć młynek, musi być porządnej jakości i łatwy w utrzymaniu czystości.
    Chciałbym również system automatycznego zasysania mleka z kartonu za pomocą
    rurki lub zintegrowany pojemnik do którego można nalać mleka przechowując go
    w lodówce na czas nieużywania ekspresu. I tutaj mam dylemat. Miałem w pracy
    Saeco z taką właśnie rurką zasysającą mleko i bywało że jak wcześniej
    przychodziłem do pracy to spotykała mnie wątpliwa przyjemność czyszczenia
    tej śmierdzącej rurki z zaschniętym mlekiem. Z drugiej strony, jeśli
    zdecydowałbym się na zintegrowany moduł to przecież gdzieś na styku
    pojemnika z ekspresem też mleko sie osadza i gnije/kwaśnieje. Miałem kiedyś
    prymitywny ekspres z rurką do spieniania mleka, jednak to rozwiązanie wymaga
    extra kubeczka do spieniania, którego nie chciało mi sie myć więc z lenistwa
    nie korzystałem z tego rozwiązania i wlewałem mleko normalnie do kawy.

    Myślałem o tym:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2476667376
    jednak komentarze na serwisach opiniotwórczych są wybitnie rozbieżne
    (manipulacja?)

    Polski serwis
    http://cokupic.pl/produkt/De-Longhi-ESAM-3500S

    Autralijski