  • Data: 2011-03-10 17:22:05
    Temat: Jaki silikon do brodzika?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poleccie mistrzowie jakiś dobry silikon do uszczelnienia brodzika.
    Szanowna małżonka mnie zmusiła do wymiany brodzika wraz z drzwiami
    prysznicowymi i muszę jeszcze jakiś silikon kupić.
    Kilka lat temu dawałem jakiś antygrzybiczny i się nie sprawdził. Łazienka
    sucha a powychodziły czarne plamy. Firmy niestety nie pamiętam i jeszcze nie
    daj Bóg kupię taki sam.

    Macie coś sprawdzonego?