  • 1. Data: 2011-03-10 17:22:05
    Temat: Jaki silikon do brodzika?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Poleccie mistrzowie jakiś dobry silikon do uszczelnienia brodzika.
    Szanowna małżonka mnie zmusiła do wymiany brodzika wraz z drzwiami
    prysznicowymi i muszę jeszcze jakiś silikon kupić.
    Kilka lat temu dawałem jakiś antygrzybiczny i się nie sprawdził. Łazienka
    sucha a powychodziły czarne plamy. Firmy niestety nie pamiętam i jeszcze nie
    daj Bóg kupię taki sam.

    Macie coś sprawdzonego?

  • 2. Data: 2011-03-10 17:48:04
    Temat: Re: Jaki silikon do brodzika?
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-03-10 18:22, frank drebin pisze:
> [...]
    > Kilka lat temu dawałem jakiś antygrzybiczny i się nie sprawdził.
    > Łazienka sucha a powychodziły czarne plamy. Firmy niestety nie pamiętam

    Każdy antygrzybiczny się nie sprawdzi jeśli go źle położysz - tzn. będą
    się na nim zbierały krople wody zamiast spływać. Brudna woda z mydłem
    będzie pożywką dla grzybów.

    > Macie coś sprawdzonego?

    Ziemniaki (do nakładania silikonu). I duży trójkąt na połączeniu
    prostopadłych powierzchni, żeby się woda nie zbierała. U mnie zadziałało.

    I musisz pamiętać, by ten silikon często myć.

    M.

  • 3. Data: 2011-03-11 08:11:54
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Macie coś sprawdzonego?

    Biały silikon sanitarny firmy/marki MAX. Stosuję go w codziennej pracy.
    Konsystencją bije na głowę inne silikony

  • 4. Data: 2011-03-11 09:10:49
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Ziemniaki (do nakładania silikonu).

    ????????????

    I duży trójkąt na połączeniu
    > prostopadłych powierzchni, żeby się woda nie zbierała. U mnie zadziałało.

    Rozwiń temat proszę, o co chodzi z tymi ziemniakami?

    MS

  • 5. Data: 2011-03-11 10:37:05
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    M wrote:

> [...]
    > prostopadłych powierzchni, żeby się woda nie zbierała. U mnie
    > zadziałało.
    > I musisz pamiętać, by ten silikon często myć.

    Z tym trójkątem to masz rację ale brodzik ma ciut za duże szczeliny z boków
    i żeby uzyskać trójkącik to trzeba go tam nalepić silikonem, że hej.
    Nie chodzi o koszt ale o niewygodę nakładania takiej ilości silikonu.
    Tym razem jednak zrobię jak piszesz, dodatkowo mam zamówioną taką myjkę
    parową z allegro. Mam zamiar raz w tygodniu pojechać parą po silikonie.
    A czemu ziemniakiem ten silikon nakładać?

  • 6. Data: 2011-03-11 10:38:47
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Jackare wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Biały silikon sanitarny firmy/marki MAX. Stosuję go w codziennej
    > pracy. Konsystencją bije na głowę inne silikony

    Rozwiń proszę o co chodzi z konsystencją?
    Czy w Castoramie ewentualnie Leroyu da się kupić?

  • 7. Data: 2011-03-11 11:10:07
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Czy w Castoramie ewentualnie Leroyu da się kupić?
    > --
    Jeśli brodzik akrylowy - to u mnie zdał egzamin
    silikon Soudala do takowych.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-03-11 14:55:36
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "frank drebin" <b...@v...pl> wrote in message
    > Poleccie mistrzowie jakiś dobry silikon do uszczelnienia brodzika.
    > Szanowna małżonka mnie zmusiła do wymiany brodzika wraz z drzwiami

    Mapei zwykły mam i nic sie nie dzieje ale pamiętaj żeby brodzik był
    odsunięty 5mm od ściany. Żebyś go nie dał za blisko ściany, bo silikon ci
    utnie. Silikonu ma być na tyle dużo żeby pracował. Jak się boisz, że za dużo
    wcieknie to daj pod brodzik taśmę klejącą czy jakieś plastikowe coś żeby
    wlało się tyle silikonu ile potrzeba.

  • 9. Data: 2011-03-11 19:50:36
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Poleccie mistrzowie jakiś dobry silikon do uszczelnienia brodzika.
    Soudal, 5 lat temu polożony na brodziku i zero pleśni, grzybów i dalej jest
    biały. Natomiast wannę uszczelniałem Tytanem i nie ma co prawda grzyba, ale
    zżółkł.

  • 10. Data: 2011-03-12 15:10:35
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwiń proszę o co chodzi z konsystencją?
    > Czy w Castoramie ewentualnie Leroyu da się kupić?

    Jest gęsty i nie płynie. Bardzo szybko schnie.
    CO do casto i leroya nie wiem - nie widziałem go tam. Ja kupuję w hurtowni
    instalacyjnej.
    --
    Jackare