  • 1. Data: 2011-03-09 20:58:47
    Temat: Płytki na gołe pustaki
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Są jakieś "przeciw" lepieniu płytek bezpośrednio do "czerwonych"
    pustaków? Zalezy mi na tych centymetrach i idealnie było by położyć
    wprost bez tynku. Ściana zewnętrzna. Można?

  • 2. Data: 2011-03-09 22:34:25
    Temat: Re: Płytki na gołe pustaki
    Od: jaceto <j...@p...fm>

    On 9 Mar, 21:58, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Są jakieś "przeciw" lepieniu płytek bezpośrednio do "czerwonych"
    > pustaków? Zalezy mi na tych centymetrach i idealnie było by położyć
    > wprost bez tynku. Ściana zewnętrzna. Można?

    Witam
    Po pierwsze nie zarobisz na klej a po drugie szlag Cię trafi
    jak będziesz chciał ułożyć równo płytki na nierównym podłożu.

    pozdr.

  • 3. Data: 2011-03-10 01:10:38
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "jaceto" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
> [...]

    Po pierwsze nie zarobisz na klej a po drugie szlag Cię trafi
    jak będziesz chciał ułożyć równo płytki na nierównym podłożu.

    da sie
    trzeba dosypac piasku do kleju
    albo klasc na zaprawe ale tacy fachowcy juz chyba nie istnieja

    --
    pozdrwiam
    Andrzej