  • 1. Data: 2011-03-09 18:30:52
    Temat: Lampa z czujką - podłącznie
    Od: "Problemowy" <a...@o...eu>

    Witam,
    przewody wychodzące z czujnika brązowy, niebieski,czerwony. Z lampy wychodzą
    dwa w białej otulinie i żółtozielony. W kostce
    1. brązowy z czujki sam
    2. jeden biały z lampy z niebieskim z czujki
    3 żółtozielony z lampy
    4. czerwony + biały z lampy

    Gdzie podłączyć zasilanie 230V ?

  • 2. Data: 2011-03-09 19:08:58
    Temat: Re: Lampa z czujką - podłącznie
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 9 Mar, 19:30, "Problemowy" <a...@o...eu> wrote:
    > Witam,
    > przewody wychodz ce z czujnika br zowy, niebieski,czerwony. Z lampy wychodz
    > dwa w bia ej otulinie i tozielony. W kostce
    > 1. br zowy z czujki sam
    > 2. jeden bia y z lampy  z niebieskim z czujki
    > 3 tozielony z lampy
    > 4. czerwony + bia y z lampy
    >
    > Gdzie pod czy zasilanie 230V ?

    Najlepiej poszukaj instrukcji tej lampki. Tam bedzie wyjasnione
    dokladnie jak podpiac.
    A w wiekszosci przypadkow powinno byc tak:
    brazowy do fazy i niebieski do zera.
    Bo tez takie kolory obowiazuja w instalacji.
    Do tego na moje oko gdzies tam moze byc srobka na uziemnienie czyli
    zielono-zolty z instalacji.