  • 1. Data: 2011-03-09 17:10:41
    Temat: Piec co cwu
    Od: "bn" <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jakie używacie piece na eko, miał itd zakupione w Pleszewie. Chodzi mi o
    piec z podajnikiem eksploatowany min. 2 sezony?
    Jakie macie grubości blach i sterowniki?

    bn

  • 2. Data: 2011-03-09 19:08:14
    Temat: Re: Piec co cwu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik bn napisał:
    > Witam.
    > Jakie używacie piece na eko, miał itd zakupione w Pleszewie.

    Tu jest większość gazowców, dlatego tak precyzyjne oczekiwania nie
    doczekają się raczej odpowiedzi, chociaż kto wie... :-)
    Jak chcesz takich konkretów, to popytaj na forum
    http://forum.info-ogrzewanie.pl/
    Tam jest dużo różnych użytkowników różnych kotłów.

    Chodzi mi o
    > piec z podajnikiem eksploatowany min. 2 sezony?

    No to już całkiem nie tu :-). Ja używam pierwszy sezon, ale jest ok.

    > Jakie macie grubości blach i sterowniki?

    Blacha kotłowa 6 mm, sterownik st-37

    pozdr
    Robert G

  • 3. Data: 2011-03-10 07:11:55
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 9 Mar, 18:10, "bn" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    > Jakie u ywacie piece na eko, mia itd zakupione w Pleszewie. Chodzi mi o
    > piec z podajnikiem eksploatowany min. 2 sezony?
    > Jakie macie grubo ci blach i sterowniki?
    >
    > bn

    Ja mam Tilgnera (2-ga zima) ze sterownikiem Menuet (klasyczny bez
    PIDów itp)
    Ojciec ma Kaczmarka ale zasypowego na miał. To juz jego 11 rok pracy i
    nadaje się juz do wymiany.

    Oprócz wspomnianego przez przemówcę forum jest jeszcze forum muratora
    a tam jeden wątek na chyba już kilkaset stron.

    Na Twoim miejscu bardziej bym zwrócił uwage na budowę kotła: wymiennik
    poziomy lub pionowy, ruszt wodny, żeliwny lub brak, rodzaj palnika.

    Pzdr
    QbaB