  • 1. Data: 2011-03-10 14:45:15
    Temat: SZTOKER 25 - prosze o opinie
    Od: "iorrt" <i...@w...pl>

    Witam. Prosze o opinie na temat tego pieca? Czy ktos z Panstwa go uzywa? W
    jaki sposob przebiega czyszczenie pieca oraz jakie ma wady i zalety? Jaki
    jest porownywalny piec do w/w modelu?

    Pozdr.
    I.

  • 2. Data: 2011-03-11 10:29:31
    Temat: Re: SZTOKER 25 - prosze o opinie
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    > Witam. Prosze o opinie na temat tego pieca? Czy ktos z Panstwa go uzywa? W
    > jaki sposob przebiega czyszczenie pieca oraz jakie ma wady i zalety? Jaki
    > jest porownywalny piec do w/w modelu?

    Przecież to zupełna nowość , więc ciężko będzie o jakieś obiektywne i
    rzetelne opinie ...

    Z wad :

    Nie ma możliwości palenia "alternatywnymi" paliwami (nie ma zupełnie rusztu
    awaryjnego).

    Jak dla mnie to wielki minus , bo czasami przyda się spalić w piecu jakieś
    papiery , jakieś drewno ...

    Dodatkowo co wyczytalem to piec świetnie radzi sobie na małych mocach a przy
    większych mocach nie jest tak różowo (szlakowanie , spieki).