  • 1. Data: 2010-02-23 08:13:21
    Temat: Jasminum sambac, kwiat doniczkowy
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Dostałam pięknie kwitnący i upojnie pachnący tzw. jaśminek, z
    pojedynczym pędem długości ok. 1 m.
    Pytania:
    1. odplątałam z pałąkowatego drutu,na którym był upięty, by swobodnie
    zwisał wzdłuż ramy okna - czy mu to nie zaszkodzi?
    2. Stoi na regale przy wschodnim oknie - czy to ok?
    3. Temp. w domu ok. 23 stopnie.
    4. Czy zraszać go? (kaloryfery)
    5. Przycinać, czy cokolwiek robić z nim nietypowego?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2010-02-23 18:48:12
    Temat: Re: Jasminum sambac, kwiat doniczkowy
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Bbjk pisze:
    > Dostałam pięknie kwitnący i upojnie pachnący tzw. jaśminek, z
    > pojedynczym pędem długości ok. 1 m.
    > Pytania:

    Nie mam domowego, Jasminum beesianum na działce owija się wokół podpór
    jak fasola.
    Może tutaj znajdziesz coś ?

    http://www.swiatkwiatow.pl/jasmin-8211-jasminum-id41
    0.html

    Pozdrawiam, Barbara

  • 3. Data: 2010-02-23 18:56:10
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Barbara Miącz pisze:

    > Nie mam domowego, Jasminum beesianum na działce owija się wokół
    > podpór jak fasola.

    Pachnie?

    > Może tutaj znajdziesz coś ?
    >
    > http://www.swiatkwiatow.pl/jasmin-8211-jasminum-id41
    0.html

    Dzięki, nie mam tam odpowiedzi. Ten mój jaśmin jest wyłącznie domowy w
    naszym klimacie..
    --
    Basia
    http://bajarka.fotolog.pl/

  • 4. Data: 2010-02-23 20:52:16
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Bbjk pisze:

    > Pachnie?

    Bardzo delikatnie

    0.html

    > Dzięki, nie mam tam odpowiedzi.

    Masz odpowiedzi na 4 pytania. wschodnia wystawa tylko może być
    nieodpowiednia, za mało światła może mieć.

    > http://www.toptropicals.com/html/toptropicals/articl
    es/shrubs/jasminum_sambac.htm

    napisali wystawa południowa jak dla wszystkich kwitnących, roślina
    długiego dnia i uważać z nawożeniem

    Pozdrawiam, Barbara

  • 5. Data: 2010-02-24 05:30:41
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Barbara Miącz pisze:

    > napisali wystawa południowa jak dla wszystkich kwitnących, roślina
    > długiego dnia i uważać z nawożeniem

    Dzięki, Basiu, coś musiałam przeoczyć,
    --
    pzdrw. B.

  • 6. Data: 2010-02-24 19:59:33
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Bbjk pisze:

    Rośliny wymagające większej wilgotności powietrza
    wstawiam z podstawka do większej podstawki z wodą. Chyba to działa bo
    Gardenia na parapecie nad kaloryferem kwitnie. Zapach niesamowity w
    mieszkaniu .

    Pozdrawiam, Barbara