  • 1. Data: 2009-11-24 07:47:13
    Temat: Kaseton wentylacyjny - gdzie kupić ?
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    Czy ktoś wie jak się nazywają kasetony (600x600) do sufitów podwieszanych w
    postaci kratki z tworzywa. Chodzi doprowadzenie kanału wentylacyjnego w
    pobliże takiego kasetonu. Nie interesują mnie małe kratki przepływowe czy
    anemostaty, które można osadzić w zwykłym kasetonie wypełniającym.
    Potrzebuję kratki 600x600mm. No i gdzie to kupić (wysyłkowo).

    Dzięki
    Adam

  • 2. Data: 2009-12-03 20:02:53
    Temat: Re: Kaseton wentylacyjny - gdzie kupić ?
    Od: Tomek <a...@g...com>

    McBeth pisze:
> [...]
    > anemostaty, które można osadzić w zwykłym kasetonie wypełniającym.
    > Potrzebuję kratki 600x600mm. No i gdzie to kupić (wysyłkowo).

    Tutaj: www.daventa.pl
    Hurtownia z Warszawy, ale sprzedają też wysyłkowo. Czas oczekiwania
    około tygodnia.