  • 1. Data: 2009-11-24 08:36:44
    Temat: Dre, Porta, Sokółka
    Od: xfiles <s...@g...com>

    Witam,

    jestem na etapie wybieranie drzwi wewnętrznych. W chwili obecnej
    rozważam zakup drzwi z Porty, DRE lub Sokółki. Czy macie jakieś własne
    doświadczenia z tymi firmami?
    W dyskusjach są różne opinie n/t tych firm, ale zazwyczaj sprzed 5-6
    lat, a jestem ciekaw czy coś sie do tego czasu zmienilo.

    Która firme byscie polecili?

  • 2. Data: 2009-11-24 17:00:53
    Temat: Re: Dre, Porta, Sokółka
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    xfiles wrote:
    > Porty, DRE lub Sokółki. Czy macie jakieś własne
    >
    > Która firme byscie polecili?

    Hej,
    moze odezwe sie nie na temat bo Ty juz wybrales te 3 w/w firmy.
    Mimo to polece Ci drzwi firmy Korona. Tez dlugo wybieralem i ostatecznie
    wybor padl na drzwi Korona. Bardzo dobra jakosc, drzwi fornirowane,
    stosunkowo krotki czas oczekiwania, dotrzymuja terminow.
    Aha, to chyba niewielka firma (w porownaniu z Porta czy Polskone) ,
    dzieki temu sa elastyczniejsi jesli chodzi o nietypowe wymiary czy inne
    zyczenia

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-11-24 19:16:03
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Mam DRE i polecam. 3 lata już mają i nie mam uwag. To tyle jeżeli chodzi o
    eksploatację.

    PC

  • 4. Data: 2009-11-25 15:45:39
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    ja polecam porta i dre
    dre mają fajne zaokrąglenia\

  • 5. Data: 2009-11-26 22:41:36
    Od: Robert <r...@p...wroc.pl>

    xfiles pisze:
> [...]
    > W dyskusjach są różne opinie n/t tych firm, ale zazwyczaj sprzed 5-6
    > lat, a jestem ciekaw czy coś sie do tego czasu zmienilo.

    Ja zdecydowałem się na drzwi Porty i odczucia mam dość mieszane. Ogólnie
    drzwi ok, ale okleina nie (Portadecor) nie wydaje mi się zbyt trwała.
    Ponadto musiałem zakupić i złożyć ościeżnice na etapie robienia łazienki
    coby ułożenie kafelek dopasować. Ze względu na spory zakres prac do
    wykonania na tamtym etapie nie chciałem ich od razu montować na gotowo
    więc rozłożyłem i schowałem do pudełka. Przy ponownym montażu okazało
    się że jakość (trwałość) plastikowych elementów służących do łączenia
    elementów ościeżnicy ze sobą jest... żenująca. Skręcenie ich ponownie
    tak by porządnie trzymały a jednocześnie się nie oberwały jest nie lada
    sztuką. Słowem choć nie kupowałem drzwi z górnej półki to jednak
    spodziewałem się tu trochę lepszej jakości.

    pozdrawiam
    Robert

  • 6. Data: 2009-11-27 16:02:17
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sztuką. Słowem choć nie kupowałem drzwi z górnej półki to jednak
    > spodziewałem się tu trochę lepszej jakości.

    po to są katalogi i zawarte w nich instrukcje (mozna dostac w każdym
    sklepie)
    tam, sa podane wymiary oscieżnicy jak i potrzebny wymiar muru
    np dla "80" regulowanej 89x 208 grubość muru dopbierasz do zakresu
    regulacji
    robisz ściany pod poziomnicę i nie ma bata musi grać
    a ościeżnicę montujesz prawie na końcu

  • 7. Data: 2009-11-27 21:21:12
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Mam DRE i polecam. 3 lata już mają i nie mam uwag. To tyle jeżeli chodzi o

    mam DRE od roku, i też polecam, chyba wychodzą taniej od PORTA,
    na pewno unikaj Classena (nie wiem jak teraz z jakością ich okleiny,
    ale po oglądzie tych z ekspozycji to "pożalsięboże")

    pozdrawiam
    s_13