  • 1. Data: 2010-09-21 10:52:50
    Temat: Kilka płyt URSA XPS - Wrocław
    Od: Marcin <m...@w...pl>

    Witam,

    Po remoncie zostało mi 7 płyt XPS'a firmy URSA - 8cm. Chętnie się go
    pozbędę prawie za bezcen, bo zawadza w garażu :)

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1239354416

    Marcin

  • 2. Data: 2010-09-21 18:45:03
    Temat: Re: Kilka płyt URSA XPS - Wrocław
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
    > Witam,
    >
    > Po remoncie zostało mi 7 płyt XPS'a firmy URSA - 8cm. Chętnie się go
    > pozbędę prawie za bezcen, bo zawadza w garażu :)
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1239354416

    zostaw sobie :)

    Ja naprzyklad zastosowałem XPS jako płytę fundamentową pod prefabrykowany
    domek gospodarczy z Castoramy.

  • 3. Data: 2010-09-21 19:53:55
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    Witam,

    Po remoncie zostało mi 7 płyt XPS'a firmy URSA - 8cm. Chętnie się go
    pozbędę prawie za bezcen, bo zawadza w garażu :)

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1239354416

    Aukcja na 12 dni?
    Za bezcen chcesz to oddać a już się zaczęła licytacja.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2010-09-21 20:36:16
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    To ja sie podłączę i też troche pospamuje bo podobna lokalizacja (15 km od
    Wrocławia).

    Oddam drewno pobudowlane - deski calówki i gotowe pozbijane blaty na
    szalunki. Używane, W większości powbijane gwoździe. Będzie tego w sumie
    jakieś 1-1,5 metra.

    Za zupełne darmo - byle tylko ktoś to zabrał... może nawet być na spalenie,
    mi się nie chce ciąć, zresztą jedyne gdzie mógłbym to spalić to kominek, a w
    kominku gwoździe nieestetycznie wyglądają :)

    Mam też drewno topolowe w klockach do połupania - też z półtora metra.
    Przesuszone - ścięte zeszłego roku, ale leżało pod gołym niebem. Jak ktoś
    chce, to oddam za dziękuję... ja nie mam czasu na rąbanie.

    W sumie ze wszystkiego byłoby pół zimy palenia :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2010-09-21 20:39:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:
> [...]
    > ktoś chce, to oddam za dziękuję... ja nie mam czasu na rąbanie.
    >
    > W sumie ze wszystkiego byłoby pół zimy palenia :)

    a nie masz tam w okolicy sąsiadów w potrzebie? Może są jacyś biedni ludzie
    którzy skromnie mieszkają i ledwo wiążą koniec z końce i taki darmowy opał
    będzie dla nich jak manna z nieba.

  • 6. Data: 2010-09-21 20:59:07
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > a nie masz tam w okolicy sąsiadów w potrzebie? Może są jacyś biedni ludzie
    > którzy skromnie mieszkają i ledwo wiążą koniec z końce i taki darmowy opał
    > będzie dla nich jak manna z nieba.

    Niestety, dzisiaj ludzie chcą żeby im porąbać, pociąć i pod dom
    dostarczyć... takie czasy, choć nie chcę generalizować.

  • 7. Data: 2010-09-22 12:34:31
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote:

    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Niestety, dzisiaj ludzie chcą żeby im porąbać, pociąć i pod dom
    > dostarczyć... takie czasy, choć nie chcę generalizować.

    A gdzie to można odebrać?

    --
    Bartek

  • 8. Data: 2010-09-22 19:03:51