  • 11. Data: 2022-05-01 11:56:05
    Temat: Re: Klimatyzator
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia 01 May 2022 08:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Chcesz wychłodzić 100m2 byle jakim klimatyzatorem wewnetrznym?
    > Powodzenia.
    > Na 100m2 to pewnie juz musi byc jakas porzadna jednostka typu 7kw.
    > Zalezy jaki budynek, jakie ocieplenie...
    > No i oczywiście ciepło nawet z takiego wewnetrznego i tak musisz jakas
    > rura wyprowadzic na zewnatrz.

    Pisał o 100 metrach sześciennych, nie kwadratowych.
    Czyli zwykły pokój dzienny wg. standardów międzywojennych.

    @Robert, zobacz jeszcze do tematu:
    Klimatyzator monoblok jako split / 2022-04-29 01:27:36

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2022-05-01 12:15:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@g...com>

    niedziela, 1 maja 2022 o 11:56:08 UTC+2 Adam napisał(a):

    > Pisał o 100 metrach sześciennych, nie kwadratowych.
    > Czyli zwykły pokój dzienny wg. standardów międzywojennych.

    Tak w m3 napisałem, bo to stare budownictwo i dosyć wysoko sufit.

    > @Robert, zobacz jeszcze do tematu:
    > Klimatyzator monoblok jako split / 2022-04-29 01:27:36

    Tak, czytałem i ten na elektrodzie też.

    Robert

  • 13. Data: 2022-05-01 17:18:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 1 May 2022 01:15:59 -0700 (PDT), Robert Wańkowski

    > Ogromny klamot. I obawiam się, że daje efekt bryzy morskiej. :-) Jakoś ich mało, a
    te które znalazłem sensownej wielkości, to przemysłowe.

    To jest kompletny bezsens. Zresztą to postuluje cyklicznie do chłodzenia
    "drób" -- już sam sam ten fakt świadczy że to kompletnie bezsensowne
    rozwiazanie w domu. ;)
    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2022-05-01 17:19:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    01 May 2022 08:59:59 GMT, Budzik

    > Chcesz wychłodzić 100m2 byle jakim
    > klimatyzatorem wewnetrznym?

    Tam jest jednostka w m3 a nie m2.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2022-05-01 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Tam jest jednostka w m3 a nie m2.

    Przepraszam, zle spojrzałem.
    No to klima 3,5kw byłaby jak znalazł.
    Najprostsze rozwiazanie - załozyc splita.
    Dlaczego własciciel miałby sie nie zgodzic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 16. Data: 2022-05-02 09:08:08
    Od: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 1 maja 2022 o 04:27:03 UTC-5 r...@g...com napisał(a):
> [...]
    pod otwor kominowy moze miec sens.
    > Pewnie jest komin gdzieś w pomieszczeniu, bo to stara kamienica, ale ponoć one
    robią podciśnienie i ciągnie z wentylacji, czy też z pomieszczeń obok.

    Chodzi o wyrzut cieplego powietrza.
    To robocze bedzie zaciagane albo z wentylacji albo szparami.
    A wyrzut albo oknem (musialbys dorobic zaslepke) albo w komin.

    nieco poprawi sytuacje, jest tanie i da sie zrobic bez zgody wlasciciela.
    > Jak się przyjrzysz linkowi z google maps, który dałem wcześniej to widać to
    środkowe okno. Jest już roleta.

    To tylko dreczyc wlasciciela.
    No chyba rze to urzednik. To wiele wiecej nie urzezbisz.