  • 1. Data: 2018-09-25 08:30:11
    Temat: Komin - ogrzewanie gazowe
    Od: kacepr <c...@g...com>

    Witam
    Co ile czyscicie komin mając ogrzewanie gazowe ?
    Sprawdzałem 2 lata temu to czysciutko było

  • 2. Data: 2018-09-25 09:57:51
    Temat: Re: Komin - ogrzewanie gazowe
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.09.2018 08:30, kacepr pisze:

    > Co ile czyscicie komin mając ogrzewanie gazowe ?

    Raz na pińcet lat, od zewnątrz. O, taki:
    https://zapodaj.net/7df53eec18907.jpg.html

    Od wewnątrz coś tam czyści serwisant przy przymusowym corocznym
    przeglądzie kotła (jest jeszcze na gwarancji). To tymczasowe
    kolanko (nim dorobię coś z nierdzewki) jest dodane po to, by mi
    para nie fukała na bez ????? ??????.

  • 3. Data: 2018-09-25 14:17:08
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Raz na pińcet lat, od zewnątrz. O, taki:
    > https://zapodaj.net/7df53eec18907.jpg.html
    To nie do końca tak.W zasadzie nie ma tam sadzy, a nierdzewka też nie koroduje.
    Ale warto kominy zabezpieczyć siatką.Kawki, gołębie i inny drobiazg nie będzie
    się suszył.A jeśli nie używasz go latem, to osy mogą go zaadoptować...
    Więc warto zaglądać.
    Pozdro.abomito