  • Data: 2019-05-16 07:34:37
    Temat: Konserwacja przenośnego klimatyzatora
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam przenośny (właściwie przesuwalny) klimatyzator firmy Zibro.
    Waży to z 30 kg. Z manuala biorę telefon serwisu, a oni (cytat):

    Mamy zaufanego serwisanta w Warszawie. Niestety będzie Pan musiał wysłać
    klimatyzator kurierem co wiąże się z ryzykiem uszkodzenia w transporcie.

    Czy ktoś próbował nabijac takie urządzenia poza serwisem, np. u
    samochodziarzy lub w serwisach lodówek? Mówią mi ze jest gnój, trzeba
    coś lutować itd.

    pozdro
    --
    A S