  • 1. Data: 2011-09-24 08:09:28
    Temat: Kosmos
    Od: "Ponury" <k...@o...pl>

    Witam!

    Dlaczego te piękne kwiaty nie są już lubiane w ogrodach?
    Trafiło mi się : wyrosło mi coś takiego na działce, prawdopodobnie
    przywiezione z piaskiem na budowę ;-)

    Nasionka już kupiłem na Allegro.

    Pozdrawiam!
    Jacek

  • 2. Data: 2011-09-24 10:16:30
    Temat: Re: Kosmos
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 10:09:28 +0200, Ponury napisał(a):

> [...]
    >
    > Dlaczego te piękne kwiaty nie są już lubiane w ogrodach?
    > Trafiło mi się : wyrosło mi coś takiego na działce, prawdopodobnie

    Są lubiane. W mojej okolicy są w co drugim ogródku :-)
    Sama posieję w przyszłym roku.
    --
    XL

  • 3. Data: 2011-09-28 00:09:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > Dlaczego te piękne kwiaty nie są już lubiane w ogrodach?
    > Trafiło mi się : wyrosło mi coś takiego na działce, prawdopodobnie

    Polecam też Aquilegia hybrida - orlik mieszańcowy. Wybierz mieszankę
    różnokolorowych kwiatów.
    http://www.24garden.pl/img/product/1812/kind/2/html/
    1

    --