  • 1. Data: 2014-01-21 12:48:38
    Temat: Kosztorys budowy - do podzielenia się - ma ktoś?
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Witam grupę,

    Czy ktoś z obecnych tutaj grupowiczów posiada i wyraża chęć podzielenia sie
    arkuszem (xls byłby the best) do oszacowania kosztów budowy?

    Szukałem programów do kosztorysowania, ale to jakiś kosmos jest i nie
    załapałem jakiegoś prostego w użyciu.

    Może ktoś ma gotowca, gdzie wystraczy że powstawaiam sobie swoje dane, ceny
    itp i będę w stanie coś oszacować. Oczywiście mogę zrobić to samemu, ale
    jestem przekonany, że połowę rzeczy nie uwzględnie.

    --
    Franc

  • 2. Data: 2014-01-21 13:30:51
    Temat: Re: Kosztorys budowy - do podzielenia się - ma ktoś?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-01-21 12:48, Franc wrote:
> [...]
    > itp i będę w stanie coś oszacować. Oczywiście mogę zrobić to samemu, ale
    > jestem przekonany, że połowę rzeczy nie uwzględnie.

    Jaki e-mail?

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 3. Data: 2014-01-21 14:42:47
    Od: "Bogdan" <b...@o...pl>

    > On 2014-01-21 12:48, Franc wrote:
    >
    > Jaki e-mail?
    >

    > --
    > Pozdrawiam,
    > ElipsaDesign: www.elipsa.info

    i ja i ja b.proszę!

    bk małpa enerco.pl

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 4. Data: 2014-01-21 15:21:16
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 13:30:51 +0100, quent napisał(a):

    > Jaki e-mail?
    dom "dot" lulkowo "at" gmail "dot" com

    Wielkie dzięki z góry!

    --
    Franc

  • 5. Data: 2014-01-21 15:36:55
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dom "dot" lulkowo "at" gmail "dot" com

    A dobry ten adres? Ostanio gdy prosiłeś o projekt, był inny.
    Chyba niepoprawny, bo nikt się nie odezwał z podziękowaniem.

    pozdrawiam
    mcs

  • 6. Data: 2014-01-21 15:39:53
    Od: "Twardziel" <t...@p...onet.pl>

    quent <x...@x...com> typed:

    > Jaki e-mail?

    Jak też poproszę o ile jest to możliwe?
    megitara małpka wp.pl

    Pozdrawiam :-)

  • 7. Data: 2014-01-21 15:41:43
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 15:36:55 +0100, mcs napisał(a):

    > A dobry ten adres? Ostanio gdy prosiłeś o projekt, był inny.
    Jest OK.

    > Chyba niepoprawny, bo nikt się nie odezwał z podziękowaniem.
    Mógłbyś przypomnieć temat? Dziury jakieś mam.

    --
    Franc

  • 8. Data: 2014-01-21 15:51:44
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > Mógłbyś przypomnieć temat? Dziury jakieś mam.

    Albercik w czerwcu założył jakiś wątek o projecie i tam poprosiłeś.
    Napisałeś
    w...@w...pl
    tylko wstaw "kanies" zamiast wp na początku.

    Chyba że z tym knies czagoś nie zakumałem, ale zwrot z serwera nie
    przyszedł.

    pozdrawiam

    mcs

  • 9. Data: 2014-01-21 16:01:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 stycznia 2014 15:51:44 UTC+1 użytkownik mcs napisał:
    > Chyba ?e z tym knies czago? nie zakuma?em, ale zwrot z serwera nie
    Powiedzcie o co Wam chodzi z tymi szyfrowaniami adresów meilowych tak że faktycznie
    można nie załapac o co chodzi?
    Ja wielokrotnie swój adres gmail podawałem publicznie i spamu mimo tego nie widac. Te
    maskowanie adresów to chyba jakies niepotrzebne juz nawyki z dawnych lat.
    A zresztą zróbmy test:
    Taki adres podam otwartym tekstem:
    m...@w...com
    Jest to autentyczny adres mam do niego dostęp zobaczymy czy i jaki spam dotrze;)

  • 10. Data: 2014-01-21 16:12:00
    Od: "Twardziel" <t...@p...onet.pl>

    quent <x...@x...com> typed:

    > Jaki e-mail?