  • 1. Data: 2014-01-17 15:39:33
    Temat: Silikon+klej - potrzebna porada
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ktoś sobie kiedyś w łazience wymyślił (i zrobił) taki odpływ z pralki: wężyk
    włożony do specjalnie przygotowanego oczka i to było zasilikowane.

    Silikon niezbyt wytrzymał, wg sklepu muszę zamontować specjalny odpływ, do tego
    odpływu włożyć wężyk i zacisnąć go trytytką.

    Tylko, że pod umywalką nie ma miejsca na dodatkowe urządzenie, a i remont z
    wymianą pralki się szykuje -- nie będę całości teraz modyfikował.

    Szukam więc silikonu mocno klejącego elastycznego -- taki który da mocną i
    elastyczną spoinę (ten wężyk będzie będzie jakoś obciążał to połączenie).
    Możecie polecić jakieś tymczasowe rozwiążanie, które nie rozpadnie się za 1
    m-c?

    Wężyk po włożeniu do aktualnego "odpływu" ma ok. 2mm luzu z każdego strony.

  • 2. Data: 2014-01-21 14:58:23
    Temat: Re: Silikon+klej - potrzebna porada
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    > Możecie polecić jakieś tymczasowe rozwiążanie, które nie rozpadnie się za

    W jednym z mieszkań w którym mieszkałem było to zrobione tak, ze w rurę była
    wetknięta gumowa redukcja i w to wężyk na wcisk. Przez dwa lata gdy tam
    mieszkałem nic nie ciekło ani nie śmierdziało, a pralka potrafiła "tańczyć"
    +/- 10cm w każda stronę podczas wirowania.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-01-21 16:42:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Jan 2014 14:58:23 +0100, w <lblue1$ded$1@node2.news.atman.pl>, "Ergie"
    <e...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    > mieszkałem nic nie ciekło ani nie śmierdziało, a pralka potrafiła "tańczyć"
    > +/- 10cm w każda stronę podczas wirowania.

    Dobry pomysł :).
    Chyba tak zrobię + silikon dodatkowo.
    Dzięki.

  • 4. Data: 2014-01-21 16:43:06
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 17 stycznia 2014 15:39:33 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
> [...]
    >
    > m-c?
    >

    > Wężyk po włożeniu do aktualnego "odpływu" ma ok. 2mm luzu z każdego strony.

    Na Świecie istnieje tylko jedna baza silikonu. Jaki byś nie wziął pod warunkiem że
    nie będzie w nim dużo napełniacza to tak samo sklei. Najlepszy będzie przezroczysty
    bo tam dużo silikonu w silikonie. Odpływy od pralek robią z polipropylenu albo
    polietylenu. Tego niczym się nie sklei w warunkach domowych. Ergie dobrze poradził z
    redukcją. Jak by się nie dało bo za mala różnica średnic i się nie kupi to rurka
    termokurczliwa.

  • 5. Data: 2014-01-21 18:26:20
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-17 15:39, r...@k...pl pisze:
    ie rozpadnie się za 1
    > m-c?
    >
    > Wężyk po włożeniu do aktualnego "odpływu" ma ok. 2mm luzu z każdego strony.
    Kup syfon pralkowy. Obejdzie się bez silikonu

  • 6. Data: 2014-01-22 15:54:41
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 17.01.2014 15:39, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > m-c?
    >
    > Wężyk po włożeniu do aktualnego "odpływu" ma ok. 2mm luzu z każdego strony.

    Ja wkleiłem na silikon koniec węza w kolanko PCV pasujace do
    wyprowadzonej rury w ścianie. Od kilku lat działa.
    --
    niebieski