  • 1. Data: 2014-01-21 20:58:59
    Temat: Wymiana okien jaka firma
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Stoję przed koniecznością wymiany okien w mieszkaniu w bloku. Zbieram
    wyceny. Mam wycenę na montaż z obróbkami z Oknoplastu za około 12000zł i
    z Budvaru na 8050zł również z montażem, obróbkami, parapetami
    wewnętrznymi i zewnętrznymi.
    Teraz pytanie, Oknoplast oczywiście jest znaną i raczej porządną firmą,
    co sądzicie o Budvarze? Różnica w cenie jest znacząca i powanie
    zastanawiam się nad Budvarem.

  • 2. Data: 2014-01-21 21:21:30
    Temat: Re: Wymiana okien jaka firma
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Stoję przed koniecznością wymiany okien w mieszkaniu w bloku. Zbieram
    > wyceny. Mam wycenę na montaż z obróbkami z Oknoplastu za około 12000zł i z
    > Budvaru na 8050zł również z montażem, obróbkami, parapetami

    jak szukalem okien to oknoplast miał najdroższą ofertę. Kupiłem w efekcie za
    połowę gdzie indziej.

    b.

  • 3. Data: 2014-01-22 08:06:28
    Od: "KS" <b...@b...pl>

    Ja bym porównywał bardziej profile i okucia niz producenta,
    Nawet jedna firma moze mieć kilka profili więc cena i firma niewiele mówi.
    Widze w necie dużo negatywnych opinii o Budvarze ale z tym to różnie bywa.

    Pozdrawiam
    K.S.

  • 4. Data: 2014-01-22 08:18:37
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 20:58:59 +0100, PesTYcyD napisał(a):

> [...]
    > Teraz pytanie, Oknoplast oczywiście jest znaną i raczej porządną firmą,
    > co sądzicie o Budvarze? Różnica w cenie jest znacząca i powanie

    Mam w mieszkaniu założone okna Budvara (Budvaru?) i jest w miarę OK.
    Nie mam porównania bezpośredniego z innymi oknami, zadecydowała cena, dobra
    ekipa montażystów no i w miarę przyzwoite opieni na necie. Sam doszedłem do
    wniosu, że wolę okna średniej klasy ale dobrze zamontowane, niż wysokie,
    ale montowane przez ekipę która to może spieprzyć.

    Do samych okien mam jeden zarzu - a konkretnie do okuć. Mechanizmy
    otwierania / uchylania są jakieś takie "maślane" i ciężko uchwycić ten
    właściwy moment żeby klamka była w dobrej pozycji.
    Ciężko to opisać, ale w innych oknach klamka przeskakuje pomiędzy pozycjami
    - rozsczelnione, uchylone, otwarte i nie ma się wątpliwości. W Budwarze
    tego nie mam.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2014-01-22 09:07:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 stycznia 2014 20:58:59 UTC+1 użytkownik PesTYcyD napisał:
    > wyceny. Mam wycen� na monta� z obr�bkami z Oknoplastu za oko�o 12000>z� i
    z Budvaru na 8050z� r�wnie� z monta�em, obr�bkami, >parapetami
    Ile Ty masz tych okien w tym mieszkaniu że 12/8tys?
    Bo co prawda 2008 rok to był ale ja na cały dom za porządne okna Drutexu zapłaciłem
    poniżej 10tys.

  • 6. Data: 2014-01-22 20:47:34
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Drutex jest dużą firmą i się dobrze reklamuje
    nie nazwał bym ich porządnymi , :-(

  • 7. Data: 2014-01-22 20:54:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-21 20:58, PesTYcyD pisze:
    > Teraz pytanie, Oknoplast oczywiście jest znaną i raczej porządną firmą,
    > co sądzicie o Budvarze? Różnica w cenie jest znacząca i powanie
    > zastanawiam się nad Budvarem.
    Nie patrz na okna, tylko na montażystów i opinie o ich robocie. Mogą Ci
    np. powiesić okno o szerokości ponad 3m na kilku kotwach, oprzeć na 2
    klinach, zamiast na listwie podparapetowej, której w ogóle nie dadzą,
    zapiankować, a na deser do ościeżnicy przykręcić parapet zewnętrzny,
    zasmarkać to silikonem i powiedzieć, że tak się robi i nie pyskuj, bo
    mają przecież autoryzację producenta :->

    Maciek

  • 8. Data: 2014-01-22 21:03:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 20:47:34 UTC+1 użytkownik Szumek napisał:
    > Drutex jest dużą firmą i się dobrze reklamuje
    >
    > nie nazwał bym ich porządnymi , :-(

    W mieszkaniu mam ich okna już chyba z 12 lat w domu prawie 6 lat
    Póki co żadnych problemów, więc z czystm sumieniem moge polecić.