    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wymiana okien jaka firma
    Date: Wed, 22 Jan 2014 08:18:37 +0100

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 20:58:59 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > Stoję przed koniecznością wymiany okien w mieszkaniu w bloku. Zbieram
    > wyceny. Mam wycenę na montaż z obróbkami z Oknoplastu za około 12000zł i
    > z Budvaru na 8050zł również z montażem, obróbkami, parapetami
    > wewnętrznymi i zewnętrznymi.
    > Teraz pytanie, Oknoplast oczywiście jest znaną i raczej porządną firmą,
    > co sądzicie o Budvarze? Różnica w cenie jest znacząca i powanie
    > zastanawiam się nad Budvarem.

    Mam w mieszkaniu założone okna Budvara (Budvaru?) i jest w miarę OK.
    Nie mam porównania bezpośredniego z innymi oknami, zadecydowała cena, dobra
    ekipa montażystów no i w miarę przyzwoite opieni na necie. Sam doszedłem do
    wniosu, że wolę okna średniej klasy ale dobrze zamontowane, niż wysokie,
    ale montowane przez ekipę która to może spieprzyć.

    Do samych okien mam jeden zarzu - a konkretnie do okuć. Mechanizmy
    otwierania / uchylania są jakieś takie "maślane" i ciężko uchwycić ten
    właściwy moment żeby klamka była w dobrej pozycji.
    Ciężko to opisać, ale w innych oknach klamka przeskakuje pomiędzy pozycjami
    - rozsczelnione, uchylone, otwarte i nie ma się wątpliwości. W Budwarze
    tego nie mam.

    --
    Franc