    From: "Sawa" <f...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Kran kropelkowy?
    Date: Mon, 23 Feb 2009 18:53:14 +0100

    Witam!
    Kiedyś w sklepie widziałem ustrojstwo do ciągłego nawadniania kwiatów /
    drzew itp. było to ok 3 lata temu dziś tam zaszedłem a nowa obsługa na mnie
    wielkie oczy że pierwszy raz słyszą...
    Wiec powiem czego poszukuję a może grupowicze podpowiedzą.
    Potrzebuje zawór w którym będę mógł ustawić przepływ wody (kranówy ;-] ) na
    poziomie 5~20 litrów na dobę, podejrzewam że musi to być kran z zaworem
    igiełkowym kiedyś cosik takiego widziałem. Na allegro nie mogę znaleźć (bo
    dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta itp?

    Pozdrawiam
    Sawa