  • 1. Data: 2009-02-23 17:53:14
    Temat: Kran kropelkowy?
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Witam!
    Kiedyś w sklepie widziałem ustrojstwo do ciągłego nawadniania kwiatów /
    drzew itp. było to ok 3 lata temu dziś tam zaszedłem a nowa obsługa na mnie
    wielkie oczy że pierwszy raz słyszą...
    Wiec powiem czego poszukuję a może grupowicze podpowiedzą.
    Potrzebuje zawór w którym będę mógł ustawić przepływ wody (kranówy ;-] ) na
    poziomie 5~20 litrów na dobę, podejrzewam że musi to być kran z zaworem
    igiełkowym kiedyś cosik takiego widziałem. Na allegro nie mogę znaleźć (bo
    dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta itp?

    Pozdrawiam
    Sawa

  • 2. Data: 2009-02-24 07:22:23
    Temat: Re: Kran kropelkowy?
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Znalazłem takie cudo
    http://sklep.ogrodnicy.pl/product_info.php?products_
    id=154
    Da sie to w miarę bezpiecznie podłączyć bezpośrednio do instalacji wodnej w
    domu? (3 atm)
    Wcześniej dam elektrozawór ale on nie zmieni parametrów wyjściowych wody.

    Pozdrawiam
    Sawa

  • 3. Data: 2009-02-25 08:56:19
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta
    > itp?

    Zawor iglowy, dosyc rzadkie zwierze. Pol calowy zawor ze stali nierdzewnej
    kosztuje od 100 do 200 pln.

    Ale moze zwykly grzbkowy by sie tutaj sprawdzil ? To znaczy nie mam na mysli
    takiego grzybka z uszczelka gumowa na koncu, ale taki zawor, ktory ma
    grzybek
    mosiezny, w ksztalcie dwoch liter U, wchodzacych w odpowiednie wyzlobienie
    przy zakrecaniu. Dostepne w hipermarketach za ok. 15 pln.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-02-25 09:28:45
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 23 Lut, 18:53, "Sawa" <f...@m...pl> wrote:
> [...]
    > dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta itp?

    Tu jest szeroka oferta instalacji i sterowników:
    http://www.zraszacze.pl/sklep/index.php/cPath/112_11
    3_116?osCsid=b34734da9ec7977e7f954ae1731ea5e4

  • 5. Data: 2009-02-25 12:53:07
    Od: i...@g...pl

> [...]
    > dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta itp?

    Nie wiem, po co takie skomplikowane rzeczy: używam akurat do
    nawadniania pomidorów i warzyw w szkalrni zwykłej instalacji z
    polietylenu - wąż główny jest przyłączony do zwykłego kranu, w wężu
    zaś powtykane w otworki kapilary, każda pod jedną roślinę. Można sobie
    dopasować ilość wody poprzez odpowiednie przykręcenie kurka, zwykłego
    kurka. Woda jest dostarczana pod każdą roślinę. Możesz sobie nawet tak
    ustawić, aby kapała 1 kropelka co kilkanaście minut, nie wiem, jaki
    problem.
    Obejrzyj tutaj np. :
    http://www.irriga.pl/szklarnie/kapilary.php

  • 6. Data: 2009-02-25 18:09:08
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zawor iglowy, dosyc rzadkie zwierze. Pol calowy zawor ze stali nierdzewnej
    > kosztuje od 100 do 200 pln.

    Cena nie gra roli najważniejsze jest bezpieczeństwo, system kropelkowy
    Gardeny jest fajny jednak po dotknięciu dziś wszystkiego w sklepie nie
    zamontuję tego w domu. Potrzebne mi to jest do stałej podmiany wody w
    akwarium, aby co dzień podmieniało się jakieś 20-40 litrów, przed tym
    zaworem będzie zawór elektromagnetyczny sterowany zegarem. Chodzi o jak
    najdłuższe rozciągniecie podmiany w czasie aby nie było wahań parametrów i
    temperatury wody.

    Podaj jakieś namiary na producenta.

    Pozdrawiam
    Sawa

  • 7. Data: 2009-02-26 09:08:23
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Podaj jakieś namiary na producenta.

    Obrzeza Warszawy.
    http://www.heco.com.pl/ , z menu wybraz zawory iglowe

    Zawór igłowy gwint wewnetrzny 1/2 '' 1.4571 1 szt 205.00 zł/szt
    Zawór igłowy gwint wewnetrzny (mod. ND) 1/2 '' V4A 1 szt 104.00 zł/szt

    Mniejsze moga byc tansze.

    pozdrawiam
    pluton