    From: i...@g...pl
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Kran kropelkowy?
    Date: Wed, 25 Feb 2009 04:53:07 -0800 (PST)

    On 23 Lut, 18:53, "Sawa" <f...@m...pl> wrote:
    > Witam!
    > Kiedyś w sklepie widziałem ustrojstwo do ciągłego nawadniania kwiatów /
    > drzew itp. było to ok 3 lata temu dziś tam zaszedłem a nowa obsługa na mnie
    > wielkie oczy że pierwszy raz słyszą...
    > Wiec powiem czego poszukuję a może grupowicze podpowiedzą.
    > Potrzebuje zawór w którym będę mógł ustawić przepływ wody (kranówy ;-] ) na
    > poziomie 5~20 litrów na dobę, podejrzewam że musi to być kran z zaworem
    > igiełkowym kiedyś cosik takiego widziałem. Na allegro nie mogę znaleźć (bo
    > dokładnie nie wiem czego szukać) może znacie dokładną nazwę producenta itp?

> [...]

    Nie wiem, po co takie skomplikowane rzeczy: używam akurat do
    nawadniania pomidorów i warzyw w szkalrni zwykłej instalacji z
    polietylenu - wąż główny jest przyłączony do zwykłego kranu, w wężu
    zaś powtykane w otworki kapilary, każda pod jedną roślinę. Można sobie
    dopasować ilość wody poprzez odpowiednie przykręcenie kurka, zwykłego
    kurka. Woda jest dostarczana pod każdą roślinę. Możesz sobie nawet tak
    ustawić, aby kapała 1 kropelka co kilkanaście minut, nie wiem, jaki
    problem.
    Obejrzyj tutaj np. :
    http://www.irriga.pl/szklarnie/kapilary.php