  • 1. Data: 2009-02-16 21:33:30
    Temat: ustalono już czego to bedzie rok?
    Od: "Moon" <A...@y...com>

    trochę nie czytałem...
    więc co to będzie - rok pingwina?

    moon

  • 2. Data: 2009-02-16 21:53:50
    Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:33:30 +0100, Moon napisał(a):

    > trochę nie czytałem...
    > więc co to będzie - rok pingwina?
    >
    > moon

    Kretaaaaaa......

  • 3. Data: 2009-02-16 22:28:24
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Kretaaaaaa......

    oj kreta jak nic
    SJS

  • 4. Data: 2009-02-16 22:44:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 23:28:24 +0100, SJS napisał(a):

    > oj kreta jak nic
    > SJS

    Już tu kandydaturę kreta ktoś wczesniej poddał.
    Tak, czy inaczej - kretowisko na kretowisku u mnie. Pod śniegiem nie widać
    - nogi można połamać. Na wiosnę natomiast chyba padnę z grabiami...
    Naliczyłam ze sto krecich kopców wokół domu :-O

  • 5. Data: 2009-02-16 23:31:21
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > więc co to będzie - rok pingwina?

    Nie, rok cudów.

  • 6. Data: 2009-02-16 23:46:15
    Od: "Moon" <A...@y...com>

    Ikselka wrote:

    > Kretaaaaaa......

    słuchajcie, nowalijki...
    rok kreta, o ile pamiętam JUŻ BYŁ:)
    moon

  • 7. Data: 2009-02-17 00:59:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 00:46:15 +0100, Moon napisał(a):

    > słuchajcie, nowalijki...
    > rok kreta, o ile pamiętam JUŻ BYŁ:)
    > moon

    A bo to jeden?
    ;-)
    Ten jest znowu :-D

  • 8. Data: 2009-02-17 10:45:26
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w

> [...]
    > - nogi można połamać. Na wiosnę natomiast chyba padnę z grabiami...
    > Naliczyłam ze sto krecich kopców wokół domu :-O

    Dlatego zapobiegawczo od dwoch miesiecy kupuje na potege
    solary odstraszajace i inne urzadzenia na baterie.

    W zeszlym roku zadzialo skutecznie. Tylko ze za szybko sie popsuly
    i jak sie popsuly na jesien to krety zrobily sobie slodka zemste. :)

    Dlatego tez powtykam z 20 solarow do ziemi i zaden kret w tym
    roku nie bedzie dla mnie straszny. :)

  • 9. Data: 2009-02-17 11:32:09
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Neko" wrote ...

    > Dlatego tez powtykam z 20 solarow do ziemi i zaden
    > kret w tym roku nie bedzie dla mnie straszny. :)

    A jak to działa? Kret widzi takie "zimnoniebieskawe" światełko i daje
    nogę z obrzydzenia?
    Moje krety to ślepaki (wkopały się do piwnicy) i na nie to nie
    zadziała ...
    A.

  • 10. Data: 2009-02-17 12:06:39
    Od: "skrybaogrodowy" <s...@o...eu>

    > trochę nie czytałem...
    > więc co to będzie - rok pingwina?

    Rok kreta już był i nie może się powtórzyć. Amen.
    W ubiegłym roku starszyzna nie ogłosiła konkursu na patrona grupy i okazało
    się, że był to rok kędzierzawości liści brzoskwini i wszelakiego parcha.
    Zatem był to rok parszywy.
    Ten rok ze względu na obfitość śniegu i sporą wilgotność na wiosnę ma szansę
    być rokiem szarej pleśni i zarazy ziemniaczanej.
    Zatem będzie to rok pleśni i zgnilizny.
    Nadzieja w grupowym, dorodnej postury chemicznym Ali. Co zamiast niedostępnego
    już dla szeregowych działkowiczów Euparenu?
    Ratuj Dirko bo ciemność widzę. Widzę ciemność.
    :-))

    Pozdrawiam pogodnie