  • 91. Data: 2009-02-27 16:49:20
    Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik ? napisał:

    > Więcej maskotek na jeden rok, więc rok cudów, w ogrodzie też.

    //humor2003.webpark.pl/Dowcipy/Murphy/murphy1.htm

    prawo 12-te

    Barbara

  • 92. Data: 2009-02-27 17:48:50
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Kajetana Kinga napisał:

    > A nie może być 2gą kadencję biedronka? :)

    Nie może.
    Uzasadnienie:
    Dzisiaj przy podlewaniu doniczkowych usiadła mi na ręce
    biedroneczka.Kropki chyba 2 miała.
    Zajrzałam do grupy ogrodowej- propozycja , by biedronka na 2-gą kadencje
    została.
    To mi na jakiś układ wygląda. Raz dorwała sie do władzy i ma mieć ją
    dalej ?

    Głosowanie na kota odpada. Chociażby z powodu,że do tej pory nie
    ustalono jakich przodków miał kot domowy. Urocze zwierzę ale
    perspektywiczne hasło
    " każdy sympatyk ogrodów ma kota"
    może być niejednoznaczne :-).

    Głosuj na sikorkę!
    Jest naszym sprzymierzeńcem przez okrągły rok. W zimie przez szybę do
    mieszkania zajrzy. Niezmiennie smakują jej robale. Przepowiada deszcz.
    I już 2 razy w wyborach została zdystansowana o pół swojego małego
    dzioba :-(
    Ja głosuję na sikorkę. Konsekwentnie.
    I zrobię dla niej budkę lęgową.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 93. Data: 2009-02-27 21:14:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 18:48:50 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

    > (...)
    > Ja głosuję na sikorkę. Konsekwentnie.
    > I zrobię dla niej budkę lęgową.

    I to się nazywa świadomy elektorat :-)

  • 94. Data: 2009-02-27 23:29:39
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > I to się nazywa świadomy elektorat :-)

    PO prostu cudowny.

  • 95. Data: 2009-02-27 23:53:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 00:29:39 +0100, ? napisał(a):

    > PO prostu cudowny.

    I PO co ta POlityka tutaj?

  • 96. Data: 2009-03-01 19:21:55
    Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku!!!
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" napisał:
    > Ogłaszam wszem i wobec głosowanie na maskotkę roku ogrodniczego 2009/2010
    > !! Rok ogrodniczy zaczyna się 21 marca 2009 i kończy 20 marca 2010.

    No cóż...........
    Zainteresowanie mizerne, takie jak ostatnia aktywność grupy:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.ogrody/about

    Dla porządku przedstawię jednak wszystkie podane do chwili obecnej
    kandydatury:
    -bocian
    -motyl
    -ślimak
    -sikorka
    -pszczoła
    -mrówka
    -dżdżownica
    -kot
    -nornica

    Przypominam, że głosowanie kończy się 18 marca o godz. 24.00

    Miłej zabawy

    Komisja Skrutacyjna

  • 97. Data: 2009-03-01 19:59:11
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:goenp6
    > kandydatury:
    > -bocian
    > -motyl
    > -ślimak
    > -sikorka
    > -pszczoła
    > -mrówka
    > -dżdżownica
    > -kot
    > -nornica

    Kot?????
    "Roczny patron grupy nie musi być piękny, ale powinien być pożyteczny"
    w czymże on pożyteczny?
    Zdecydowany sprzeciw!

    --

    pozdrawiam!
    piotr

  • 98. Data: 2009-03-01 21:23:50
    Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl>

    piotrh pisze:

    > Kot?????
    > "Roczny patron grupy nie musi być piękny, ale powinien być pożyteczny"
    > w czymże on pożyteczny?
    > Zdecydowany sprzeciw!

    W łapaniu myszy i nornic. Głosuje za kotem

    --

    Gosia

  • 99. Data: 2009-03-01 21:58:27
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W łapaniu myszy i nornic. Głosuje za kotem

    Ot, kobiety ;)
    U mnie to one "łapią" łyskasy i zostawiają je,
    mocno zmienione w moich rabatkach.
    A ja lubię ręcznie kwiatki sadzić.....

    --

    pozdrawiam!
    piotr

  • 100. Data: 2009-03-01 22:02:06
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    > Dla porządku przedstawię jednak wszystkie podane do chwili obecnej
    > kandydatury:
    > -bocian
    > -motyl
    > -ślimak