  • 1. Data: 2009-02-23 11:59:40
    Temat: Kubik drewna
    Od: sebol <s...@g...com>

    Witam czy mógłby mi ktoś obliczyć ile kubików drewna wyjdzie jeśli
    zrobiłem własnoręcznie kupkę o wymiarach 1m x 1,3m x 4m i 1,2 m x
    1,3m x 4m. Ile będzie to kubików bo jakoś sam nie moge tego policzyć.
    Drewno jest świerze (dopiero ścięte) a ja robie tylko czubki tych
    drzew na własny użytek. Jest może jakaś tabela żebym miał na
    przyszłość?? pozdrawaim :)

  • 2. Data: 2009-02-23 12:53:16
    Temat: Re: Kubik drewna
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "sebol" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    podstawówka sie kłania :) i mnożenie 3 liczb :)

  • 3. Data: 2009-02-23 13:37:03
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "gasper" wrote ...

    > podstawówka sie kłania :) i mnożenie 3 liczb :)

    Czyżby? :)
    Pomyśl jak wygląda stos nie pociętego drewna :)
    Przelicznik w granicach 0.65 po wymnożeniu tych 3 liczb o których
    piszesz, czyli 1m3 stosu drewna daje około 0,65 kubika, kubiki to
    drewno netto ... oczywiście w zależności od stosu może być różnie, ale
    każdy leśnik ma miarkę w oku :)
    Pzdr,
    A.

  • 4. Data: 2009-02-23 14:16:21
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:49a2a488.0@news.qdnet.pl Aaron
    <s...@p...qdnet.pl> napisał(a):

> [...]
    > piszesz, czyli 1m3 stosu drewna daje około 0,65 kubika, kubiki to
    > drewno netto ... oczywiście w zależności od stosu może być różnie,

    Hejka. Co innego kubik czyli metr sześcienny a co innego metr
    przestrzenny.
    Metr przestrzenny gałęzi czyli stos gałęzi o wymiarach 1m x 1m x 1m to
    jest 0,25 - 0,45 m3 drewna. Reszta to powietrze. :-)
    Pozdrawiam kubaturowo Ja...cki

  • 5. Data: 2009-02-23 15:29:04
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 23 Lut, 14:37, "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> wrote:
> [...]
    > piszesz, czyli 1m3 stosu drewna daje około 0,65 kubika, kubiki to
    > drewno netto ... oczywiście w zależności od stosu może być różnie, ale

    I w kieszeni.

  • 6. Data: 2009-02-24 14:38:23
    Od: sebol <s...@g...com>

    Dzięki wszystki za odpowiedz. Czyli wartośc jest zmienna. pozdro