  • 1. Data: 2009-12-21 10:10:47
    Temat: Kuchnia nietypowa
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    Szukam kuchni elektryczno-gazowej, jak najtańszej byle by miała piekarnik
    elektryczny a blat na 2xgaz + 2xpłyty elektryczne

    na razie znalazłem tylko 2 modele mastercooka 4003B i 4361B

    czy naprawdę nie ma nic innego ?
    cena <1000zł

  • 2. Data: 2009-12-21 11:52:04
    Temat: Re: Kuchnia nietypowa
    Od: pwk <p...@w...pl>

    Podpowiedzi co do kuchni nie mam, ale taka mała uwaga:

    Nie szukaj kuchni 2x2!
    Podejrzewam, że chodzi o zasilanie propan-butan -
    zdecydowanie 3 palniki na gaz i tylko jeden elektryczny!
    Przetestowane przeze mnie wielokrotnie. Palnik na prąd używany wyjątkowo
    rzadko, za to wielokrotnie brakuje 3ciego palnika na gaz przy większym
    gotowaniu.
    Też się bałem, że jak gazu zabraknie, to lipa, ale dzisiaj nie jest to
    żaden problem. Wymiana butli trwa 3o- minut. Z elektrycznego korzysta
    się tylko jak gazu zabraknie w nocy. Nawet w święta moi dostawcy otworzą
    drzwi przed klientem - w końcu wydanie butli trwa minutę :)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-12-21 13:04:55
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

> [...]
    > się tylko jak gazu zabraknie w nocy. Nawet w święta moi dostawcy otworzą
    > drzwi przed klientem - w końcu wydanie butli trwa minutę :)

    nie, musi być 2x prąd, 2x gaz (gaz używam sporadycznie), jadę na prądzie bo
    mam prawie za darmo, pewnie dlatego takie kuchnie są mało popularne i ciężko
    dostępne

    obecnie na 4 palnikowej gazowej mam postawiona kuchenke elektryczną x2
    palniki

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-12-21 15:26:10
    Od: pwk <p...@p...pl>

    W dniu 2009-12-21 14:04, Ent pisze:

    > nie, musi być 2x prąd, 2x gaz (gaz używam sporadycznie), jadę na prądzie bo
    > mam prawie za darmo,

    łoł, prąd prawie za darmo!... super! ależ zazdroszczę..

    też pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-12-21 15:43:03
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    no to kup elektryczną
    a na w razie turystyczną kuchenkę jednopalnikową schowaną w szafce

  • 6. Data: 2009-12-21 16:13:37
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    jadę na prądzie bo mam prawie za darmo

    Ja też chcę, ja też!!!

    GB

  • 7. Data: 2009-12-21 16:18:29
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "GB" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > jadę na prądzie bo mam prawie za darmo
    >
    > Ja też chcę, ja też!!!
    >
    > GB

    kolega zapomniał dodać, ze ta darmocha z tego, ze cała rodzina pedałuje w
    czasie oglądania tv na rowerkach na dynamo ;))))

    --

    Sebastian

  • 8. Data: 2009-12-21 17:22:29
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    Użytkownik "GB" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > jadę na prądzie bo mam prawie za darmo
    >
    > Ja też chcę, ja też!!!

    nie ma problemu, zatrudnij się w ZE będziesz miał zniżkę na prąd :)

  • 9. Data: 2009-12-21 18:00:46
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Ent" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma problemu, zatrudnij się w ZE będziesz miał zniżkę na prąd :)

    U nas zniżka pracownicza limitowana jest ilością kWh/rok, a "za darmo"
    wynosi ok. 70% taryfy normalnej. Zużycie powyżej limitu jest pełnopłatne.
    Być może u Ciebie jest inaczej.
    Lepiej jednak zastanów się, bo piekarnik i płyty kuchenne wykorzystują sporo
    energii.
    No chyba, że masz mało innych urządzeń elektrycznych.

    JBP

  • 10. Data: 2009-12-22 08:29:03
    Od: mk <d...@o...pl>

    Płytę 2 +2 ma w ofercie Amica