  • Data: 2017-08-15 15:06:31
    Temat: Latarka
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wbrew pozorom temat latarki nie jest bardzo Off Topic - latarek używacie na budowie,
    podczas i po zakończeniu, w domu, bloku, piwnicy, szopie, obozie, pod namiotem, w
    ubikacji...
    U mnie niedawno nie było kilka razy prądu, a wszystkie latarki jaki mam/miałam są nie
    do świecenia, tylko do d... I stąd ten temat.

    Czego używacie, lub co możecie polecić za latarkę?
    Bo ja, cokolwiek dotąd kupiłam, to był szajs. W jednej latarce po miesiącu przestała
    jedna dioda świecić. W drugiej wyłącznik się zepsuł. W trzeciej trzeba uderzać,
    wstrząsać nią, by zadziałała. Latarki dają mdłe światło, blade i nieefektywne.
    A cechą wspólną wszystkich latarek jest to, że są skuteczne i świecą jak światełko
    pozycyjne w dwudziestoletnim fiacie 126p.

    Jaka latarkę kupić, żeby się nie wqrwiać?
    Ma być:
    - trwała
    - oświetlać a nie tylko dawać sygnał "tu jestem" niczym światło pozycyjne
    - mieć popularne źródło zasilania (LR06/AA lub LR03/AAA)
    - świecić dłużej niż kilka minut (więc chyba jednak led)

    Majka